Pages
▼
Tuesday, January 11, 2011
ပံုတူမ်ိဳးပြား ပလႅင္ႀကီး ဘယ္သူေရႊ႕
လႊတ္ေတာ္ကို ဇန္နဝါရီ ၃၁ ရက္ေန႔မွာ ေခၚမယ္၊ ေနျပည္ေတာ္က အေဆာက္အအံုေတြကို ဒီႏွစ္ထဲ အၿပီးသတ္ ရမယ္ဆိုတဲ့ သတင္းေတြနဲ႔ အတူ အမ်ိဳးသားျပတိုက္က သီဟာသန ပလႅင္ႀကီးနဲ႔ တပံုစံတည္း တူတဲ့ ပလႅင္ႀကီး တခုကို ေနျပည္ေတာ္ေရႊ႕တယ္ဆိုတဲ့ သတင္း ထူးထူးျခားျခား ၾကားလိုက္ရေတာ့ ကိုတာေတတို႔ ကိုယ့္နားကိုယ္ မယံုခ်င္ဘူးျဖစ္သြားတယ္။
ကိုတာေတတို႔ ခ်ိဳကုပ္ဒူးႀကီးဟာ မင္းလို စိုးလို ဝတ္ရတာ၊ ေနရထိုင္ရတာ၊ ေျပာရဆိုရတာ အလြန္မက္ေမာတယ္ ဆိုတဲ့ သတင္းေတြေတာ့ နားနဲ႔ မဆံ့ေအာင္ၾကားဖူးပါတယ္။ အိမ္မွာလည္း ေအာက္လက္ငယ္သားေတြ သားေတာ္ သမီးေတာ္ေတြ ေျမးေတာ္ေတြကို (ဒီလိုပဲသံုးတယ္ထင္ပါ့) က သူ႔ကို ေမာ္ဖူးရတယ္ဆိုလား၊ ဘုရားထူးရတယ္ဆိုလား ၾကားဖူး ေနတာလည္း ၾကာပါၿပီ။
ႏိုင္ငံျခားသြားတဲ့ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္တို႔၊ ဝန္ႀကီးတို႔ကို (သံဃာေတြ၊ သက္ႀကီးရြယ္အို ေလးစားေလာက္သူေတြ လည္း မဟုတ္ပါဘဲ) သံရံုး အမႈထမ္းေတြက ေအာက္မွာထုိင္ၿပီး လက္အုပ္ခ်ီ ကန္ေတာ့တဲ့ ပံုေတြလည္း ထူးဆန္းစြာ ေတြ႕ခဲ့ၿပီးပါၿပီ။
ၿပီးခဲ့တဲ့ လြတ္လပ္ေရးေန႔ အလံတင္ အခမ္းအနားမွာလည္း ဝန္ႀကီးေတြ၊ ဗုိလ္ျပဳတ္ေတြဟာ ေျပာင္ေျပာင္ လက္လက္ေတြ ဝတ္လားဝတ္ရဲ႕၊ မိန္းမ ထဘီဆင္ေတြ ဝတ္လားဝတ္ရဲ႕ ေတြ႕လိုက္ရေတာ့ေတာင္ ကိုတာေတ စဥ္းစားမိပါေသးတယ္။ “ေၾသာ္ ... ေနာက္ဆို ... တကယ့္ နန္းေတာ္ထဲက မူးမတ္ဗိုလ္ပါေတြလို ဝတ္စားခုိင္းၿပီးမ်ား လႊတ္ေတာ္ ဝင္ခိုင္းမလား” လို႔ပါ။
ကုိတာေတ့အေတြးမွ မဆံုးေသးဘူး ဒီေန႔ပဲ ခုိင္လံုတဲ့ သတင္းရပ္ကြက္က (အဲဒီလုိမွ မေရးရင္ ေျပာတဲ့သူကို ဘာပုဒ္မ၊ ညာပုဒ္မေတြ တပ္မွာစိုးလို႔ သည္းခံၾကပါ) ၾကားလိုက္ရတာကေတာ့ အမ်ိဳးသား ျပတိုက္က သီဟာသန ပလႅင္နဲ႔ တပံုစံတည္း တူတဲ့ ပလႅင္ ပံုတူမ်ိဳးပြားႀကီးကို လႊတ္ေတာ္အတြက္ ေနျပည္ေတာ္ကို ပို႔လိုက္ပါၿပီတဲ့။
အဲဒီ ပလႅင္ေတာ္ႀကီးေပၚမွာ ဘယ္သူထိုင္မယ္၊ ဘယ္လိုပံုနဲ႔ ထုိင္မယ္ ဆိုတာေတာ့ ေသခ်ာမသိဘူးေပါ့ေလ။ ကိုတာေတ သိတာေတာ့ လူထုိင္တဲ့ ပလႅင္ဆိုတာ ကိုတာေတတို႔ ျမန္မာျပည္မွာ သီေပါမင္း ပါေတာ္မူၿပီးေနာက္ ဇာတ္ထဲမွာရယ္၊ ရုပ္ရွင္ထဲမွာရယ္၊ သီခ်င္းထဲမွာရယ္ပဲ ၾကားဖူးေတာ့တာပါ။ ဟိုသီခ်င္း သိၾကတယ္မဟုတ္လား .. ပလႅင္ေပၚက ေမ်ာက္ကေလး ဆင္းတယ္လို႔ေျပး ဂ်ာေအး ... ဆိုတာေလ (ပလႅင္ေပၚက ေမ်ာက္လား ဘာလားေတာ့မသိဘူး။ ဆင္းမယ့္ပံုေတာ့ မျမင္ပါဘူး)
ဒါေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ သတင္းတပုဒ္ကေတာ့ နည္းနည္း ထူးျခားတယ္။ ကိုတာေတတို႔ ခ်ိဳကုုပ္ဒူးႀကီး က ဒီအလုပ္ မလုပ္ခ်င္ေတာ့ဘူးတဲ့။ ဘုရားအလုပ္ တရားအလုပ္ပဲ လုပ္ေတာ့မလိုလို ေတာပဲ ထြက္ေတာ့မလိုလို ... ဟိုတခါ ဗုဒၶဂယာ သြားတုန္းကတည္းက ၾကားတာပါ။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ မေဟသီကေတာ့ ဒီရာထူးက (လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္ၿပီး မင္းမူလို႔ရတဲ့ ပလႅင္ေပၚက) မဆင္းဖို႔အေရး သူတို႔ ကိုးကြယ္တဲ့ ဆရာေတာ္ကတဆင့္ တုိက္တြန္းခိုင္း သတဲ့။
ဒီေတာ့ ျပန္ဆက္ရရင္ ... အမ်ိဳးသားျပတိုက္က ပံုတူမ်ိဳးပြားထားတဲ့ ပလႅင္ေတာ္ႀကီးကို ဘယ္သူေရႊ႕တာလဲ ...။ ခ်ိဳကုပ္ဒူးႀကီးလား၊ သူ႔ မေဟသီႀကီးလား ...။ ဒီပလႅင္ေတာ္ေပၚမွာ ဘယ္သူက ဘယ္လို ပံုစံနဲ႔ ထုိင္မွာလဲ ဆိုတာကေတာ့ ... အင္တာေနရွင္နယ္ သတင္းစတုိင္နဲ႔ ေျပာရရင္ ... ေမးခြန္းထုတ္စရာပ ...။
ရန္ကုန္သားတာေတ
အာ .. ပလႅင္ပံုတူကို ေနျပည္ေတာ္ ေရႊ႕တာ လႊတ္ေတာ္အတြက္ဟုတ္ဘူးဗ်။ ေနျပည္ေတာ္ အမ်ိဳးသားျပတိုက္ အတြက္၊ ျပည္တြင္းသတင္းေတြမွာ ပါတယ္ေလဗ်ာ။ ကိုတာေတ မသိဘူးလား ..??
ReplyDeleteအပုဒ္ေရမ်ားေတာ့ အႏုပညာအင္အားက်သြားသည္။ ဒါမွမဟုတ္ ေရးတဲ့သူမတူဘဲ ကေလာင္တစ္ခု ၀ုိင္းေရးတာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္မည္။ အတင္းအဖ်င္းဆန္ဆန္ ေရးလုိ႔ လက္ခုပ္တီးတာကုိ အႏုပညာကုိ ခ်ီးက်ဴးသည္ မထင္မွတ္သင့္။ အုိင္က်ဴရွစ္ဆယ္ျမင္းထိန္းငေတတုိ႔ ခ်ီးက်ဴးတာကုိ သာယာေနရင္ မုိးမခက ၀ီလီယံသာဂိေအာက္တြင္ ကုိတာေတၾကီး က်န္ခဲ့မည္ ျဖစ္ပါသျဖင့္...
ReplyDeleteလူအမ်ားဖတ္ေနတဲ႔ သတင္းနဲ႔ဆိုင္တဲ႔ေနရာေတြမွာေရးေတာ႔မယ္ဆို...မိမိ
ReplyDeleteေရးတဲ႔အခ်က္အလက္ မွန္ကန္ခိုင္မာဖို႔ ကာယကံရွင္ကအေလးဂရုျပဳတာ၀န္
ယူရမွာျဖစ္ပါတယ္၊ တစ္ဘက္ဘက္ကိုမုန္းစိတ္/ခ်စ္စ္ိတ္ေတြနဲ႔ဆႏာဂတိေတြ
မ်ားသြာတဲ႔အခါ..အမွားႀကီမွားသြားတဲ႔အခါ..ပရိတ္သတ္ရဲ႔ယံုၾကည္မွဳဆံုရံွုး
ၿပီး..သက္ဆိုင္ရာနယ္ပယ္ကေန..ေပ်ာကိကြယ္သြားတတ္တာ..သတိျပဳ
ေစခ်င္ပါတယ္..
ဘေလာ့ခ္ပါဆိုမွ ေရးခ်င္တာ ေရးမွာေပါ့ကြာ။ မေက်နပ္ရင္ မဖတ္နဲ႕ေပါ့။ ေသာက္က်ိဳးနည္း စာေပစီစစ္ေရးေတြကလည္း ေနရာတကာပါလား။
ReplyDelete