နိုင္ငံေက်ာ္ အနုပညာရွင္တစ္ေယာက္ နွင့္ မဆလ ေခတ္တစ္ေခတ္
ရန္နိုင္ဝင္း
စုိင္းထီးဆုိင္ (၁၉၅၀-၂၀၀၈)
ဧရာ၀တီမွာ နိုဝင္ဘာ ၂၉၊ တုန္းက ေဖာ္ျပခ့ဲတ့ဲ ေဆာင္းပါး ျဖစ္ပါတယ္။
‘စိုင္းထီးဆိုင္’လုိ႔ ဆိုလိုက္တာနဲ႔ ျမန္မာျပည္က အသက္ ၄ဝ ေက်ာ္ ၅ဝ တန္းအရြယ္ေတြေရာ၊ ၃ဝ ေက်ာ္တန္း အရြယ္ေတြကအစ ၂ဝ ေက်ာ္ လူငယ္မ်ားပါ သူ႔ကို မသိတဲ့သူ မရိွသေလာက္ပါပဲ။ ဒီလို လူသိအရမ္းမ်ားရေလာက္ေအာင္လည္း သူဆိုခဲ့တဲ့သီခ်င္းေတြဟာ ျမန္မာျပည္တစ္ျပည္လံုးအနံွ့ ပံ့်လြင့္ေနခဲ့ဖူး ပါတယ္။ အသက္ ၂ဝ ေက်ာ္ အရြယ္ကစျပီး အဆိုေတာ္အျဖစ္နဲ႔ ဘဝကိုျဖတ္သန္းခဲ့သူတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ စိုင္းထီးဆိုင္ဟာ အခုဆိုရင္ အသက္ ၅ဝ ျပည့္သြားလုိ႔ ေရႊရတုသဘင္ေတြဘာေတြေတာင္မွ လုပ္ျပီးသြားခဲ့ပါျပီ။ သီခ်င္းေတြလည္း ဆက္ ဆိုေနတုန္းပါပဲ။
ဒီေလာက္ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကား လူသိမ်ားျပီး အဆိုေတာ္ဘဝမွာ စိုက္လိုက္မတ္တတ္ ရပ္တည္ရွင္သန္ခဲ့သူ တစ္ေယာက္ကို ‘မဆလ’ ဆိုတဲ့ နိုင္ငံေရးေခတ္တစ္ေခတ္နဲ႔တဲြဖက္ျပီး ေခါင္းစဥ္တပ္လိုက္ေတာ့ စဥ္းစားစရာေတြ ရိွလာနိုင္ပါတယ္။ မစဥ္းစားပါနဲ႔၊ ရိုးရိုးေလးေတြးၾကည့္ရံုနဲ႔ သေဘာေပါက္နိုင္ပါတယ္။ သူ႔သီခ်င္းေတြကို နားေထာင္ဖူးသူေတြ၊ နွစ္သက္သူေတြမွန္သမွ် မဆလ ေခတ္ကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရသူေတြခ်ည္းပါပဲ။ တခ်ဳိ႕ဆိုရင္ သူ႔ သီခ်င္းေတြ စျပီးေအာင္ျမင္လာတဲ့ အခိ်န္ေလာက္မွာမွ လူျဖစ္လာသူေတြေတာင္ ပါေသးတယ္။ မဆလေခတ္ကို ေကာင္းေကာင္းသိတဲ့သူေတြအားလံုး စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းေတြကို သိၾကတယ္ဆိုပါေတာ့။
ျမန္မာျပည္မွာ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ ဘဝျဖတ္သန္းမႈအျပည့္အစံုကို ေလ့လာသူ၊ ေရးသားျပဳစုသူ တခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္(ဥပမာ - နိုင္ေဇာ္ရဲ႕ ‘ညဥ့္ရဲ႕အခိ်န္မွာ ေမွ်ာ္ေမွ်ာ္ကာ ေစာင့္ခဲ့တဲ့ အလင္းေရာင္’ အမည္ရိွ မေဟသီမဂၢဇင္း အခန္းဆက္ေဆာင္းပါး)။ ဒါေပမယ့္ အဆိုေတာ္ရဲ႕ လူပုဂိၢဳလ္ဘဝကို အဓိကေလ့လာတာျဖစ္ျပီး စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းေတြ ပံ့်လြင့္ခဲ့တဲ့သမိုင္းစဥ္နဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ တုိ႔တုိ႔တိတိေလာက္ပဲ ေတြ႔ရပါတယ္။ အနုပညာသမားေတြရဲ႕ ပုဂၢလိကဘဝဟာ သူတုိ႔အတြက္ ဒုတိယေနရာမွာပဲ ရိွတတ္ၾကပါတယ္။ ပထမေနရာမွာရိွတာကေတာ့ သူတုိ႔ရဲ႕အနုပညာပါ။ ဒါေၾကာင့္ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕အနုပညာအေၾကာင္း ေရးမယ္ ဆိုတဲ့အခါမွာ သူ႔သီခ်င္းေတြရဲ႕ထူးျခားခ်က္ကိုေလ့လာၾကည့္ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔အားလံုးကို နွစ္သက္မႈ၊ ေက်နပ္မႈ၊ ၾကည္နူးမႈ တစံုတရာေပးနိုင္ခဲ့တဲ့သီခ်င္းေတြျဖစ္တယ္ ဆိုတာ ေတြ႔ရပါတယ္။
စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ ပထမဆံုးေတးစီးရီး ၂ ခုဟာ ရန္ကုန္ ေတးဂီတပရိသတ္အၾကားမွာ လူသိနည္းခဲ့တယ္။ အထက္ျမန္မာျပည္လုိ႔ေျပာရမယ့္ မနၲေလးၿမဳိ႕နဲ႔ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ဇာတိ ရွမ္းျပည္နယ္အတြင္းမွာေတာ့ ရွမ္းလူမ်ဳိးအဆိုေတာ္တစ္ေယာက္အျဖစ္ နွစ္သက္လက္ခံတဲ့ ပရိသတ္ရိွခဲ့ပါတယ္။ မနၲေလးကေတာ့ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕အဆိုေတာ္ဘဝ သေႏၶတည္တဲ့ၿမဳိ႕ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီကာလ (၁၉၇၆ မတိုင္မီ)က မနၲေလးတကၠသိုလ္မွာ ၁ နွစ္ ၁ ခါ ျပဳလုပ္တဲ့ ‘ဂီတဆည္းဆာ’ ဆိုတဲ့ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားရဲ႕ ဂီတဧည့္ခံပဲြအစီအစဥ္ဟာ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားတင္မကဘဲ ျပင္ပက ဂီတဝါသနာရွင္မ်ားပါ တကူးတကန္႔ သြားျပီးအားေပးရတဲ့ ပဲြတစ္ပဲြျဖစ္ပါတယ္။ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားျဖစ္ၾကတဲ့ စိုင္းထီးဆိုင္၊ ဆြန္ကဲ်(အို) တုိ႔လို အဆိုေတာ္ေတြကို ပဲြသိမ္း ေနာက္ပိတ္ဆံုးအစီအစဥ္မွာထားျပီး ဆိုခိုင္းတယ္။ မနၲေလးက စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ ဒုတိယဇာတိၿမဳိ႕လို ျဖစ္ေနပါတယ္။
ရွမ္းျပည္မွာကေတာ့ အဲဒီအခိ်န္မွာ ရွမ္းသီခ်င္းေတြဆိုျပီး ရွမ္းျပည္ပရိသတ္အေတာ္မ်ားမ်ားသိတဲ့ အဆိုေတာ္စိုင္းဆိုင္ေမာဝ္ျပီးရင္ စိုင္းထီးဆိုင္ကို လူသိမ်ားပါတယ္။ သီခ်င္းကို တိတ္ေခြနဲ႔ကူးျပီးျဖန္႔ခိ်တဲ့စနစ္ သိပ္မတြင္က်ယ္ေသးတဲ့ ကာလလည္းျဖစ္၊ အခုေခတ္လို ကက္ဆက္ေတြ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ သံုးေနတဲ့ ေခတ္လည္း မဟုတ္၊ ေနာက္ - ေၾကာ္ျငာေတြ ဘာေတြလည္း သိပ္မသံုးၾကေသးတဲ့အခိ်န္ ဆိုေတာ့ အဲဒီကာလက ေခတ္ေပၚသီခ်င္းေတြဟာ သူ႔ ပရိသတ္နဲ႔သူ ကြက္ကြက္ကေလးပါပဲ။
နိုင္ငံေက်ာ္အဆိုေတာ္ (Super star) လုိ႔ေျပာရရင္ အဲဒီအခိ်န္မွာ တံြေတးသိန္းတန္နဲ႔ မာမာေအးကိုသာ ျပရပါလိမ့္မယ္။ သူတုိ႔ေနာက္မွာ နိုင္ငံေက်ာ္တယ္လုိ႔ ေျပာနိုင္တာကေတာ့ အမ်ဳိးသမီး အဆိုေတာ္ဆိုရင္ ေမဆိြျဖစ္ျပီး အမ်ဳိးသားကေတာ့ စိုင္းထီးဆိုင္ပဲျဖစ္ပါတယ္။
စိုင္းထီးဆိုင္ကို နိုင္ငံေက်ာ္ေစခဲ့တဲ့သီခ်င္းကေတာ့ ‘ေမာင့္လျပည့္ဝန္း’ ပါပဲ။ စိတၲဇအလြမ္း ဆိုတဲ့ စီးရီ္းမွာ ေတးေရး ကိုေနဝင္းကို နာမည္ေက်ာ္ေစခဲ့သလို စိုင္းထီးဆိုင္ကိုလည္း နိုင္ငံေက်ာ္ေစခဲ့တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီစီးရီးမတိုင္ခင္ ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာနိဗၺာန္ဘံု၊ ျခေသၤ့လည္ျပန္ သုိ႔မဟုတ္ ျပန္ညွိရမယ့္ကာရန္၊ အိပ္စက္အနားယူျပီ၊ ပံ်သာပံ်ပါေရႊဟသၤာ၊ ေက်နပ္ပါေတာ့ အစရိွတဲ့ စီးရီးေတြ ဆက္တိုက္ဆိုသလို ထြက္လာျပီး စိုင္းထီးဆိုင္နဲ႔အတူ ေတးေရးသူ စိုင္းခမ္းလိတ္၊ ေတးဂီတ The Wild Ones တုိ႔ကို လူသိမ်ားလာၾကျပီးမွ ေတးဂီတေလာကမွာ ‘စိုင္းထီးဆိုင္’ရယ္လုိ႔ ျဖစ္လာေပမယ့္ ဒီစီးရီးရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ကေတာ့ ပင္တိုင္ေတးေရးဆရာအျဖစ္ ေတာက္ေလွ်ာက္ေရးေပးခဲ့သူ စိုင္းခမ္းလိတ္ရဲ႕ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္မွ မပါတာပါပဲ။ စိုင္းထီးဆိုင္ ကိုယ္တိုင္ေရးတဲ့သီခ်င္းေတြ၊ ဆြန္ကဲ်(အို)ရဲ႕သီခ်င္းေတြနဲ႔အတူ ကိုေနဝင္းရဲ႕ ‘ေမာင့္လျပည့္ဝန္း’ ပါဝင္တဲ့ စီးရီးျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီလို နိုင္ငံေက်ာ္အဆိုေတာ္အျဖစ္ကို ရရိွခဲ့ခိ်န္မွာပဲ ဘိန္းျဖဴလက္ဝယ္ေတြ႔ရိွမႈနဲ႔ စိုင္းထီးဆိုင္ ေထာင္ထဲဝင္ခဲ့ရတယ္။ စိုင္းထီးဆိုင္ေထာင္က်ေနခိ်န္မွာ စိုင္းခမ္းလိတ္ရဲ႕သီခ်င္းေတြကို စိုင္းဆိုင္ေမာဝ္က သီဆိုျပီး အေတာ္အသင့္ ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါေသးတယ္။ အရင္ကေတာ့ စိုင္းဆိုင္ေမာဝ္ဟာ သူကိုယ္တိုင္ ေရးတဲ့သီခ်င္းေတြကို ပဲ ဆိုေလ့ရိွပါတယ္။ အဲဒီေခတ္တုန္းက အနုပညာသမားေတြရဲ႕ အေၾကာင္းေတြ၊ အနုပညာသမားေတြရဲ႕ သတင္း ေတြနဲ႔ ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းခန္းေတြ (Media) ေခတ္မစားေသးေတာ့ စိုင္းခမ္းလိတ္သီခ်င္းေတြ ဘာျဖစ္လုိ႔ စိုင္းထီးဆိုင္ မဆိုေတာ့တာလဲ၊ ဘာျဖစ္လုိ႔ စိုင္းဆိုင္ေမာဝ္ကို ေပးဆိုတာလဲ စတာေတြဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ပရိသတ္ အၾကား ေကာလာဟလစကားေတြ အမ်ားၾကီးျဖစ္ခဲ့ပါေသးတယ္။
ေသခ်ာတာကေတာ့ စိုင္းခမ္းလိတ္ရဲ႕ သီခ်င္းစာသားနဲ႔ သံစဥ္ဟာ စိုင္းထီးဆိုင္ သီဆိုမွပဲ ပရိသတ္က ပိုျပီး ခံစားရ၊ ပိုျပီး ႀကဳိက္ၾကပါတယ္။ ဥျသငွက္ကို သဘာဝတရားက လက္ေဆာင္ေပးထားတဲ့ အသံလိုပဲ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ အသံကလည္း ဘုရားေပးတဲ့အသံလုိ႔ေျပာရေလာက္ေအာင္ ကရုဏာသံ၊ ရသသံအျပည့္နဲ႔ ခံစားခ်က္ကို အရွင္းဆံုး အပီျပင္ဆံုး အျပည့္ဝဆံုး ေဖာ္ျပနိုင္စြမ္းတဲ့အသံျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ခါ စိုင္းခမ္းလိတ္ရဲ႕ သီခ်င္းသံစဥ္ စာသားေတြက်ျပန္ေတာ့ သံစဥ္ရိုးရိုးေလးကိုပဲ လွလွပပနဲ႔ စိတ္မွာစဲြက်န္ရစ္ေအာင္ ဖဲြ႔စပ္နိုင္တယ္၊ စာသားေတြကလည္း စာဟန္ေပဟန္ ကိန္းၾကီးခန္းၾကီး သိပ္လုပ္မေနဘဲ အရပ္ေျပာ အမ်ားနားလည္လြယ္တဲ့ဟန္၊ အသံုးအနႈန္းေတြကိုသံုးျပီး ေျပာခ်င္တဲ့အေၾကာင္းအရာကို ထိထိမိမိဖဲြ႔နဲြ႔နိုင္တယ္။ ဥပမာ - ျခေသၤ့လည္ျပန္ သီခ်င္းမွာဆိုရင္ -
‘ၾကင္နာသူကိုယ့္အနား ရိွေနခိုက္ဟာ ဘဝရဲ႕အသာယာဆံုးအခါ
ဒီအခိ်န္မွာ ကိုယ္ၾကည့္ရင္းနဲ႔ သူ႔ကိုသနားလာမိတယ္
မက်င္လည္ခဲ့ဖူးတဲ့ တစိမ္းနယ္ထဲမွာ သူ႔ခမ်ာ စိတ္အားငယ္လွေရာ့မယ္’ ဆိုျပီး အရိုးဆံုးအရွင္းဆံုးစာသားနဲ႔ သံစဥ္ကိုေရးဖဲြ႔ျပီး ခ်စ္သူကို ကရုဏာသက္မိတဲ့အေၾကာင္းေျပာတယ္။ ဒီသီခ်င္းကို ေနာက္ခံဂီတခပ္ပါးပါးေလးသာ တီးခတ္ေပးထားျပီး စိုင္းထီးဆိုင္ သီဆိုလိုက္တဲ့အခါမွာ ေနာင္နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာတဲ့အထိ ပရိသတ္နွစ္သက္တဲ့သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ထီးဆုိင္ရဲ႕ မူရင္း ျခေသၤ့လည္ျပန္ YouTube ဖုိင္
စိုင္းခမ္းလိတ္၊ စိုင္းထီးဆိုုင္ နဲ႔ The Wild Ones လုိ႔ဆိုျပီး ရာနဲ႔ခီ်တဲ့ေတးသီခ်င္းေတြအေတာ္မ်ားမ်ားဟာ Essential Sai Htee Hseng လုိ႔ေျပာနိုင္မယ့္ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕အနွစ္သာရေတးသီခ်င္းမ်ားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ (ေတးေရးဆရာ စိုင္းခမ္းလိတ္မွာ သီခ်င္းအပုဒ္ေရ ေထာင္နဲ႔ခီ်ျပီးေရးထားတာရိွတယ္လုိ႔ ဆိုပါတယ္။ သူေရးတဲ့သီခ်င္းေတြမွာလည္း နိုင္ငံေရးေနာက္ခံမပါ တဲ့သီခ်င္း၊ နိုင္ငံေရးနဲ႔ ဆက္စပ္လုိ႔မရတဲ့သီခ်င္းမရိွ၊ တစ္နည္းမဟုတ္တစ္နည္းနဲ႔ ဆက္စပ္ဖဲြ႔နဲြ႔ထားေၾကာင္း စိုင္းခမ္းလိတ္ ကိုယ္တိုင္ကေျပာတယ္လုိ႔လည္း ၾကားဖူးပါေသးတယ္။ တကယ္ဟုတ္မဟုတ္ကေတာ့ ကာယကံရွင္ကို ေမးျမန္ ၾကည့္မွပဲ သိနိုင္မွာပါ။)
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ စိုင္းထီးဆိုင္ ေထာင္ကလြတ္လာျပီး သူတုိ႔ ၂ ေယာက္နာမည္ကို တိတ္ေခြကာဗာေပၚမွာ အတူတူတဲြျပီး ျပန္ေတြ႔ရပါတယ္။ ‘စတုတၴနိဗၺာန္ကအျပန္၊ သဘာဝရဲ႕ရင္ေသြးငယ္၊ လူၾကမ္းမင္းသား၊ ရန္ကုန္မွာ သာတဲ့လ’ စတဲ့ စီးရီးေတြ ဆက္တိုက္ထြက္လာျပီးေနာက္ အေရာင္းစံခိ်န္တင္တဲ့ ပလက္ေဖာင္းမင္းသား အပါအဝင္ ‘ေမာင့္အရိုင္းပန္း၊ သခင့္ဆီအေျပးျပန္လာမည္၊ ခ်စ္အာမခံ၊ ကိုယ့္အခ်စ္နဲ႔ အရာရာကို အေကာင္းအတိုင္းျဖစ္ေစမယ္’ စတဲ့စီးရီးေတြ ထြက္ခဲ့ပါတယ္။ သီခ်င္းစီးရီးထုတ္ေဝသူ စီးပြားေရးသမားမ်ား မက္ေမာ သေရယိုၾကတဲ့ စီးရီးေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ (သီခ်င္းစီးရီးတစ္ေခြေပါက္သြားရင္၊ ဆိုလိုတာက အရမ္းေရာင္းရျပီ ဆိုရင္ ထုတ္ေဝသူေငြရွင္ဟာ ကုန္က်စရိတ္ ရင္းစားျပန္ရျပီးေတာ့ ေနာက္ထပ္ေရာင္းရသေရြ႔ဟာ အျမတ္ခ်ည္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ ၾကားဖူးတာကေတာ့ စီးရီးတစ္ေခြေပါက္ရင္ ေခတ္ေပၚဆလြန္းကားတစ္စင္း ဝယ္လုိ႔ရေလာက္ေအာင္ ျမတ္နိုင္ပါတယ္။)
စီးပြားေရးအရ အဲဒီလို အျမတ္အစြန္းရနိုင္တာျဖစ္ေပမယ့္ စိုင္းထီးဆိုင္္သီခ်င္းေတြဟာ ပရိသတ္ႀကဳိက္ေအာင္ ဘယ္လိုသီခ်င္းမ်ဳိးဆိုလိုက္မယ္၊ ဘယ္လိုဟန္ (Style) နဲ႔ ဆိုလိုက္မယ္ဆိုျပီး ထြက္ေပၚလာတဲ့သီခ်င္းမ်ဳိးေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ ေတးေရးသူရဲ႕ ပင္ကိုဘဝအျမင္နဲ႔ ေရးဖဲြ႔တဲ့သီခ်င္းကို ေတးဆိုသူကလည္း ပရိယာယ္ေဝဝုစ္ မပါတဲ့ခံစားခ်က္နဲ႔ပဲ သီဆိုခဲ့တာေတြ႔ရပါတယ္။ စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းေတြရဲ႕ ထူးျခားမႈကို ပညာရွင္ဆန္ဆန္ခဲြျခားျပီး မေျပာျပတတ္ရင္ေတာင္မွ လွပနွစ္သက္ဖြယ္သီခ်င္းေတြျဖစ္တယ္ ဆိုတာကိုေတာ့ နားေထာင္သူပရိသတ္က အေသအခ်ာသိၾကပါတယ္။ သီခ်င္းေတြက ရိုးတယ္ရွင္းတယ္၊ လူအမ်ားခံစားနိုင္ ခံစားဖူးတဲ့အေၾကာင္းအရာ ေတြကိုဖဲြ႔နဲြ႔ထားတာျဖစ္တယ္၊ သီဆိုပံုကလည္း ရိုးတယ္ရွင္းတယ္၊ ပင္ကိုခံစားမႈအရင္းအတိုင္း သီဆိုထားတယ္၊ တီးခတ္ထားတာေတြကလည္း သီခ်င္းရဲ႕ စာသား (Lyrics) နဲ႔ သံစဥ္ (Melody) ကိုပံံ့ပိုးေပးဖုိ႔ လံုေလာက္တဲ့အတိုင္းအတာနဲ႔ အျပင္အဆင္ကိုပဲ အဓိကထားတယ္။ ဒီလို ရိုးတယ္ ရွင္းတယ္ဆိုတာေတြဟာ အနုပညာသမားစစ္စစ္ေတြမွာရိွတဲ့ အဂၤါရပ္ ၃ ခုထဲက ရိုးသားမႈအဂၤါတစ္ရပ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ အားလံုးသိတဲ့အတိုင္း အနုပညာအားေကာင္းတဲ့ အဂၤါရပ္ပါ။ စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းေတြ အားလံုးကိုေလ့လာၾကည့္ရင္ သီခ်င္းကိုဖ်စ္ညွစ္ျပီးေရးဖဲြ႔ထားတာမရိွဘူး၊ ဖ်စ္ညွစ္သီဆိုထားတာမရိွဘူး။ တစ္ပုဒ္ဆို တစ္ပုဒ္ ရသေျမာက္ေအာင္ဖန္တီးထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းေတြကို မူပိုင္ထုတ္ေဝခဲ့တဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြ ေငြဝင္အားေကာင္းသေလာက္ စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းေတြကလည္း အနုပညာအား ေကာင္းလြန္းပါတယ္။ ဒီလို အနုပညာအား ေကာင္းတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ပဲ အနုပညာသည္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အေရးၾကီးတဲ့အဆံုးအျဖတ္ေတြခ်ဖုိ႔ အင္မတန္ခက္ခဲတဲ့အခိ်န္ကာလမ်ားကို သူ႔ရဲ႕ဘဝအခ်ဳိးအေကြ႔ေတြမွာ စိုင္းထီးဆိုင္တစ္ေယာက္ óကံေတြ႔ခဲ့ရပါေသးတယ္။ အနုပညာသမားေတြမွာရိွတဲ့ က်န္အဂၤါရပ္တစ္ခုနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အေၾကာင္း၊ မဆလေခတ္အဆံုးပိုင္းမွာ စိုင္းထီးဆိုင္ ျဖတ္သန္းခဲ့ရပံုေတြကို ေနာက္ပိုင္းမွာ ဆက္ျပီး ေျပာပါဦးမယ္။
စိုင္းထီးဆိုင္ နဲ႕ ထူးအိမ္သင္ႀကိဳက္တဲ့ ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္မပါဘူး .. ဘာလို႕လည္း ဆိုေတာ့ ႏိုင္ငံျခားက အမ်ုိးသမီးအဆိုေတာ္ေတြရဲ႕ နာမည္ႀကီးသီခ်င္းေတြကို ေယာက္်ားႀကီးတန္မဲ့ ျခင္ေထာင္ထဲက ေညာင္နာနာအသံနဲ႕ဆိုလို႕ .. သူက ဘယ္လိုလုပ္ သူ႕ဖန္တီးမွဳျပႏုိင္မွာလည္း .. ေကာ္ပီေတြနင္းကန္ဆိုထားတာကို ..