ေဒဝ ေရးသားသည္
အေရးအခင္းႀကီးရဲ႕ အရွိန္အျမင့္ဆံုး ကာလေတြမွာေတာ့ က်ေနာ္အေဖ ဘယ္ကုိမွမသြားေတာ့ပါဘူး။ စစ္တပ္ကလည္း ဆႏၵျပသူေတြကုိ ပစ္ခတ္ ႏွိမ္နင္းေနပါၿပီ။ ညမထြက္ရအမိန္႔လဲ ထုတ္လုိက္ၿပီ။
ကာျဖဴး ဆုိတာ အဲဒီေတာ့မွ က်ေနာ္ စၾကားဖူးတာပါ။ ေတာင္ဥကၠလာၿမိဳ႕နယ္က ဆႏၵျပသူေတြက စစ္ကားေတြ သူတုိ႔ဘက္ ေရာက္လာလုိ႔တဲ့၊ ရန္ကင္းက လမ္းမႀကီးေတြကုိ ပိတ္ေပးပါလုိ႔ ေတာင္းဆုိလာပါတယ္။ အရပ္ထဲက လူႀကီးေတြလဲ သစ္ပင္ႀကီးေတြ ခုတ္လွဲၿပီး၊ လမ္းမႀကီးေတြကုိ ပိတ္ေပးလုိက္ပါတယ္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လဲ စစ္တလင္းျပင္လုိပါပဲ။ ညဘက္ဆုိ ဘာသံမွကုိ မၾကားရေအာင္ တိတ္ဆိတ္ ေျခာက္ကပ္လုိ႔ေနတယ္။ ရပ္ကြက္ထဲမွာေတာ့ ညေနေျခာက္နာရီေက်ာ္ၿပီဆုိတာနဲ႔ သံပံုးေတြ ဆူညံေနေအာင္ တီးၾကတယ္။ မေကာင္းဆုိးဝါးေတြ မလာႏုိင္ေအာင္ ေတာေျခာက္တာ တဲ့။ က်ေနာ္ ကေတာ့ တဖက္လွည့္နဲ႔ အာဏာ ဖီဆန္တာလုိ႔ ျမင္ပါတယ္။
ေကာလာဟလေတြ ကလည္းအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ ပုိက္လံုးႀကီးထဲကုိ အဆိပ္ခတ္သြားလုိ႔ ဆုိၿပီး လမ္းေပၚက ေအာ္သြားပါတယ္။
အေရးအခင္းကာလမွာ က်ေနာ့္အေဖ ဝင္ေငြ လံုးဝမရွိ ပါဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ စားဖုိ႔ ဆုိၿပီး အဖြားက ဆန္၂အိတ္ လာပုိ႔ေပးသြားတယ္။ အဲဒါနဲ႔ပဲ အေရးအခင္းကာလမွာ ျဖစ္သလုိ လွည့္ပတ္ၿပီး ေနၾကရတာပါ။ က်ေနာ္တုိ႔ ရန္ကင္း ၄ လံုးတန္း ရပ္ကြက္ကေတာ့ ခ်စ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ကုိယ့္ မရွိ သူေပး၊ သူ႔မရွိ ကုိယ္ေပးနဲ႔။
တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အေျခအေနေတြကလဲ ၿငိမ္သက္လာပါၿပီ။ ကာျဖဴးကုိ ေနဝင္မီးၿငိမ္းကေန ညကုိးနာရီအထိ ေပးလုိက္တယ္။ က်ေနာ့္အေဖလဲ ပံုမွန္ျပန္ၿပီးေတာ့ သြားလာလႈပ္ရွားေနပါၿပီ။
ကာျဖဴးကုိ ညကုိးနာရီအထိ ေပးထားတဲ့ တခုေသာညရဲ႕ သန္းေခါင္ယံမွာ က်ေနာ္ လန္႔ႏုိးလာပါတယ္။ က်ေနာ္ အေဖ့ကုိ အရင္ဆံုး စေတြ႕ရတယ္။ အေမက ညီမေလးကုိခ်ီလုိ႔၊ ႏွစ္ေယာက္ အခ်ီအခ် စကားမ်ားေနၾကပါတယ္။ က်ေနာ္ အေဖ့ကုိ ၾကည့္ရတာ ပံုမွန္မဟုတ္ဘူး၊ တခုခု သံုးစြဲထားသလုိပဲ။ အေဖက အေမ့ကုိ ရုိက္မယ္လုပ္ေတာ့ အေမက အိမ္ျပင္ကုိ ေျပးထြက္သြားပါတယ္။ က်ေနာ္လဲ အေမ့ေနာက္ကုိ ေျပးလုိက္မယ္ လုပ္ေတာ့ အေဖက သတိ ဝင္လာပံု ရပါတယ္။ က်ေနာ့္ကုိ ဆြဲထားတယ္။ က်ေနာ္က အတင္းရုန္းေတာ့ လႊတ္ေပးလုိက္တယ္။ ေျပးထြက္သြားတဲ့ အေမ့ေနာက္ကုိ က်ေနာ္ ေျပးလုိက္သြားပါတယ္။ တလမ္းလံုး အေမနဲ႔ ညီမေလးကုိ ဘယ္မွာမွ မေတြ႕ေတာ့ဘူး။ က်ေနာ့္အေဖလဲ ေနာက္ကလုိက္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ကုိ ျပန္ခ်ီေခၚသြားပါတယ္။ ေနာက္မွ သိရတာက အေမက ညီမေလးနဲ႔ လမ္းထဲက အိမ္တအိမ္ကုိ ဝင္သြားတာ တဲ့။
အေဖနဲ႔ အေမ အိမ္ခြဲေနဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ လက္ရွိ အခုေနေနတဲ့ ရန္ကင္း ၄ လံုးတန္း အိမ္မွာ အေမ ေနၿပီးေတာ့၊ အေဖကေတာ့ ရန္ကင္း ၁၂ လံုးတန္းက အဖြားအိမ္ေပၚ ျပန္တက္သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ညီမေလးက ငယ္ေသးေတာ့ အေမနဲ႔ပဲ ေနပါတယ္၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အဖြားအိမ္မွာ အေဖနဲ႔ လုိက္ေနရတယ္။
အဖြားအိမ္မွာ က်ေနာ္ မေပ်ာ္ပါဘူး၊ အဖြားက စည္းကမ္း အရမ္းႀကီးပါတယ္။ က်ေနာ့္အေဖလဲ ေပ်ာ္ပံုမရဘူး။ မနက္ဆုိ က်ေနာ့္အေဖက သူ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ ထုိင္ရင္ က်ေနာ့္ကုိ ေခၚေခၚသြားပါတယ္။ က်ေနာ္က အဲဒီတံုးက မနက္ဆုိ အေစာႀကီး ႏုိးပါတယ္။ က်ေနာ့္အေဖကေတာ့ ညဆုိ သီခ်င္းေရး၊ စာအုပ္ဖတ္နဲ႔ ေနာက္က်မွထတယ္။ က်ေနာ္ ထၾကည့္လုိ႔ က်ေနာ့္အေဖ မႏုိးေသးရင္ က်ေနာ္ျပန္အိပ္တယ္။ အဲဒီလုိနဲ႔ က်ေနာ္လဲအိပ္ရာထ ေနာက္က်တဲ့ အက်င့္ စြဲသြားပါေလေရာ။
၁၂လံုးတန္းထိပ္က က်ေနာ့္အေဖ ထုိင္ေနက် လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာပဲ က်ေနာ့္အေဖရဲ႕ လက္တြဲေဖာ္ ေတးေရးဆရာေတြ ျဖစ္လာမယ္ ဦးညီညီသြင္နဲ႔ ဦးညီညီစံကုိ က်ေနာ္ စျမင္ဖူးတာပါ။ ဦးညီညီစံက ေတာင္ႀကီးက ဆင္းလာတာလုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ေတာင္ႀကီးကဆင္းလာတဲ့ ဂီတမ်ဳိးဆက္ေတြထဲမွာ သူ အေစာဆံုးျဖစ္မလား မသိဘူး။ သူက ဆံပင္ အရွည္ႀကီးနဲ႔။
ဦးညီညီသြင္ ခဏ၊ ခဏ ေျပာဖူးတာေလး သြားသတိရပါတယ္။ သူေျပာတာက ငါက မင္းအေဖကုိ သီခ်င္းေတြ သြားျပတာကြာ တဲ့။ ျပေတာ့ မင္းအေဖက ဘာမွ မေျပာဘူး တဲ့၊ ငါ တီးတာဆုိတာကုိ ၿငိမ္ၿပီး နားေထာင္ေနတယ္ တဲ့။ ငါျပစရာသီခ်င္း ကုန္သြားၿပီ ဆုိေတာ့မွ မင္းအေဖက ဂစ္တာကုိ ယူၿပီး ေခါင္းငုံ့ခ်စ္ေနမယ္ သီခ်င္းကုိ တီးျပတယ္တဲ့။ မ်က္ႏွာထားတင္းတင္းနဲ႔၊ ေနာက္မလာနဲ႔လုိ႔ ေျပာလႊတ္လုိက္တယ္၊ အဲလုိမ်ဳိး အဲဒီသီခ်င္းကုိ အစအဆံုး ဆုိျပၿပီးေတာ့မွ သီခ်င္းဆုိတာ ဒီလုိေရးရတယ္ကြလုိ႔ ေျပာတယ္ တဲ့။
သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ က်ေနာ့္အေဖနဲ႔ ေနာက္စီးရီး ကြၽန္ေတာ္မသိတဲ့ကြၽန္ေတာ္ အတြက္ သီခ်င္းေတြ အတူတူ ေရးၾက၊ ေရြးၾကပါတယ္။ ပရုိဂ်ဴဆာ ဦးသန္းလြင္ကလဲ စီးရီး ေနာက္က်ေနလုိ႔ ပူလွ၊ ဆူလွပါၿပီ။
ေဒဝ ရဲ႕ Facebook စာမ်က္နွာ http://facebook.com/daiwa.desai ကေန ကူးယူပါတယ္
အပုိင္း ၄ ကုိ ဆက္လက္ ေဖာ္ျပပါ့မယ္
အပုိင္း ၄ ကုိ ဆက္လက္ ေဖာ္ျပပါ့မယ္
http://www.facebook.com/pages/Soe-Lwin-Lwin/118830101472142?sk=wall ကေတာ့ စုိးလြင္လြင္ရဲ႕ ပရိသတ္မ်ားအတြက္ စီစဥ္ထားတ့ဲ စာမ်က္ႏွာ ျဖစ္ပါတယ္
.
စိုးလြင္လြင္သီခ်င္းေတြကိုအရမ္းျကိုက္ခဲ့တဲ့ပရိတ္သတ္
တဦးပါ..ခုလိုသူ့အေ ျကာင္းေတြကိုတင္ေပးတဲ့အ
တြက္ေက်းဇူးပါဧရာဝတီေရ...ေဒဝကိုမေတြ့ဖူး
ေပမဲ့..ေရြွအိမ္စည္ကိုေတာ့စမ္းေခ်ာင္းမျကီးျကီး
လမ္းမွာခဏခဏဆုံဖူးတယ္..စိုးလြင္လြင္ရဲ့ပရိတ္သတ္
တေယာက္မို့သူ့သမီးေလးကိုလဲခ်စ္ခင္တဲ့စိတ္နဲ့ေတြ့တိုင္း
ျပုံးျပနွုတ္ဆက္ဖူးတယ္...။