ရုပ္ျမင္သံၾကား ဇာတ္လမ္း

Sunday, October 28, 2012

~




 ဝတၳဳတို


  ၾကဴးနစ္    ~


ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕လယ္ေကာင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းမႀကီးကို မ်က္ႏွာျပဳ၍ တည္ရွိေသာ သီတဂူကဖီးသုိ႔ တစ္ေခါက္တေလ ေရာက္ဖူးၾကပါသလား။

(သို႔တည္းမဟုတ္) မၾကာခဏ ၀င္ထြက္ သြားလာဖူးၾကပါသလား။ သီတဂူ ကဖီးသို႔ ေရာက္ဖူး၊ စားေသာက္ဖူးသူမ်ားအတြက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပမည့္ ဇာတ္ကြက္ အခင္းအက်င္းကို ထင္းခနဲ ျမင္ႏိုင္ေကာင္းပါသည္။ မေရာက္ဖူးသူ(ၾကားပင္မၾကားဖူးသူ)မ်ား အတြက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အထူး အားစိုက္ႀကိဳးစားၿပီး ေပၚလြင္ထင္ရွားေအာင္ သ႐ုပ္ေဖာ္ျပပါမည္။

သီတဂူသည္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းမႀကီးကို ဆိုင္၏ ဥပစာအျဖစ္ မ်က္ႏွာမူထားသည္။ သူ၏ ညာဘက္အျခမ္းက(...)လမ္းကို မ်က္ႏွာ မူထားျပန္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သင္သည္ သီတဂူသို႔ ၀င္ေရာက္လိုလွ်င္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း လမ္းမႀကီးဘက္မွ ၀င္ေရာက္ႏိုင္သလို အေၾကာင္း တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင့္ (...) လမ္းဘက္မွ ၀င္လိုလွ်င္လည္း သီတဂူ ညာဘက္နံရံရွိ တံခါး ေပါက္ ၃ ေပါက္အနက္ ႀကိဳက္ရာေရြး၍ လွမ္း၀င္ႏိုင္ ပါသည္။

သီတဂူသည္ ေျမညီထပ္မွာ တည္ရွိၿပီး သူ႔ေခါင္း ေပၚမွာ လူေနတိုက္ခန္း ၃ ထပ္ ရွိေသးသည္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ကဖီးဆိုင္မ်ားမ်ား စားစား မရွိလွဘဲ သီတဂူ၏ နာမည္က အထင္ရွားဆံုးျဖစ္သည္။ ထင္ရွားရေသာ အေၾကာင္းေတြထဲမွာ စားေသာက္ဖြယ္စံုလင္ျခင္းႏွင့္ သူမ်ားတကာထက္ ေစ်းႏႈန္း ပိုျမင့္ျခင္းတို႔ ထိပ္ဆံုးက ပါလိမ့္မည္။

သီတဂူပိုင္ရွင္မွာ မဇိၩမတိုင္းသား အႏြယ္၀င္၊ ေၾကးရတတ္ ဟိႏၵဴဘာသာ၀င္မ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ သူတို႔၏ မူလ အေျခစိုက္ရာမွာ မံုရြာၿမိဳ႕ျဖစ္ၿပီး ၁၉၉၀ ျပည့္ႏွစ္တစ္၀ိုက္ မွာ ရန္ကုန္သုိ႔ ေရႊ႕ေျပာင္းေျခကုပ္ယူခဲ့ျခင္းဟု သိခဲ့ရပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္၏ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းအလုပ္အကိုင္မွာ စာေပ ထုတ္ေ၀ေရး လုပ္ငန္းတစ္ခုမွ ေငြကိုင္ စာရင္းကိုင္ တာ၀န္ခံျဖစ္သည္။ ထိုအလုပ္က သီတဂူ၏ ညာဘက္မွာ ကပ္လ်က္တည္ရွိ ေသာ (...)လမ္းထဲမွာ ရွိသည္။ သို႔ျဖစ္ရာ အလုပ္ဖြင့္ေသာ ေန႔ရက္မ်ား၌ မြန္းလြဲ ၁ နာရီတစ္၀ိုက္မွာ ကၽြန္ေတာ္သည္ သီတဂူသို႔လာၿပီး အဆာေျပလက္ဖက္ရည္ႏွင့္ မုန္႔အခ်ဳိ႕စားေသာက္ၿပီး စီး ကရက္ ၃၊ ၄ လိပ္ ဆက္ တိုက္ဖြာ႐ိႈက္ရင္း အၿငီးေျပ အပန္းေျဖ၊ လူပ်င္းအလုပ္ လက္မ့ဲတစ္ေယာက္လို စိတ္ ေအးလက္ေအးထိုင္ေနတတ္သည္။ တကယ္တမ္းကား စိတ္ေအးလက္ေအး မဟုတ္။ ထိုင္ေနရင္း ေတာင္ၾကည့္ ေျမာက္ၾကည့္ႏွင့္ ေတြ႕ျမင္သမွ် သက္ရွိသက္မဲ့မ်ား အေပၚ မိမိထင္ျမင္ ခံစားရသည့္အတိုင္း ေ၀ခြဲဆံုးျဖတ္ ေနျခင္းမ်ဳိးသာ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဆိုင္တြင္းရွိ စားသံုးသူ အမ်ဳိးမ်ဳိးကိုလည္း အကဲခတ္သည္။ လမ္းေပၚ က ကားေတြ၊ စႀကႍေပၚက လူေတြကိုလည္း စူးစမ္း ေ၀ဖန္သည္။

ဥပမာ “ဒီလူက သားသားနားနား ၀တ္ထားေပမဲ့ သူ႔အဂၤါ႐ုပ္ကေတာ့ (ကလက က)ကလိန္ကက်စ္႐ုပ္ပဲ” ဆိုတာမ်ဳိး၊ “ဒီအမ်ဳိးသမီးက ေခ်ာတယ္၊ ေတာင့္တယ္၊ လင္ႀကီး ကြယ္ရာမွာ ေနာက္ မီးလင္းတတ္တဲ့ ပုံစံမ်ဳိးပဲ” ဆိုတာမ်ဳိး၊ “အဲဒီေရႊေရာင္ ကိုင္းမ်က္မွန္နဲ႔ ပိန္ေညာင္ေညာင္အေကာင္ဟာ အေျခာက္တိုက္ ဘ၀င္ျမင့္ေနတဲ့ လူစားမ်ဳိးပဲ၊ ဖာေခါင္းတစ္ေယာက္ ေတာင္ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ေနမွာ”ဆို တာမ်ဳိး ကၽြန္ေတာ္ အရည္မရ အဖတ္မရ စူးစမ္းေ၀ဖန္ေန တတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ရမ္း သမ္းေ၀ဖန္ထင္ျမင္သမွ် အလြဲ အမွားေတြခ်ည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ မွန္သည္ ဆိုပါလွ်င္လည္း (၁၀)ရာႏႈန္းေလာက္ပဲ ရွိမည္။ စင္စစ္ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ျဖဳန္းျခင္း သက္သက္မွ်သာ ျဖစ္သည္။

ထိုေန႔က သီတဂူထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ျဖဳန္းေနစဥ္ သူတို႔ေလးေယာက္ သီတဂူထဲသို႔ ၀င္လာၾကသည္။ မိန္းမခ်ည္းျဖစ္ၾကသည္။ အငယ္ဆံုးသည္ အသက္ ၃၈ ေအာက္ မေလ်ာ့ႏိုင္သလို အႀကီးဆံုးကလည္း အသက္ ၅၀ အထက္မ်ားစြာ မေက်ာ္လြန္ႏိုင္ပါ။ သူတို႔သည္ (...)ဌာန လက္ေအာက္ခံ႐ံုးမွ စာေရးစာခ်ီေတြ ျဖစ္ၾကေၾကာင္း သူတို႔၏ ယူနီေဖာင္း (႐ံုး၀တ္စံု)မ်ားက သက္ေသခံ ေနၾကသည္။ ခဲပုတ္ေရာင္ ထမီႏွင့္ အက်ႌလက္တိုအျဖဴ ေရာင္ျဖစ္သည္။ အက်ႌမ်ားက ရင္ေစ့ျဖစ္ၾကၿပီး တ႐ုတ္မ အက်ႌေကာ္လာလုိ ေကာ္လာ အတိုကေလးေတြ ပါရွိၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ ေတာ့ မိန္းမမ်ား ၀တ္ဆင္ရန္ ဤမွ် ပံုပန္းမက်ေသာ ဒီဇိုင္း ေရးဆြဲခဲ့သူကို ႐ႈတ္ခ်ျပစ္တင္ခ်င္ပါသည္။ ႐ိုးတာတာ စိတ္ကူးႏွင့္ေတာ့ ဒီဇိုင္းဆရာ မလုပ္ပါႏွင့္။ ဂိတ္ေစာင့္၊ တံခါးေစာင့္ ဒရ၀မ္လို စိတ္ကူးမထုတ္ရေသာ အလုပ္မ်ဳိးပဲ လုပ္ပါ။

သူတို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ရွိရာ စားပြဲႏွင့္ စားပြဲတစ္လံုးျခား ဓားလြယ္ခုတ္ေနရာ စားပြဲမွာ ေနရာယူၾကသည္။ သည္အမ်ဳိးသမီးေတြ သီတဂူသို႔ တစ္ႀကိမ္မွ မလာဖူးဟု ကၽြန္ေတာ္ ထင္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္အက်င့္အတိုင္း ရမ္းသမ္းေတြးဆခ်က္ ျဖစ္ သည္။ ကၽြန္ေတာ္ မရွိသည့္ အခ်ိန္မ်ဳိးမွာ သူတို႔ သီတဂူသို႔ လာေကာင္းလာႏိုင္ၾက သည္။ သူတို႔၏ (...)ဌာန႐ံုး က သီတဂူကဖီးႏွင့္ မီတာ ၂၀၀ ေလာက္ပဲ ေ၀းသည္။ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ ရမ္း သမ္း  ခန္႔မွန္းလိုက္ျခင္း ျဖစ္ သည္။  မီတာ ၃၀၀ ေ၀းလွ်င္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ ျပႆနာ မဟုတ္ပါ။ သူတို႔ ႐ံုးက “ပလူတို” ၿဂိဳဟ္မွာ ရွိေနရင္ေရာ။ အဲဒါ သူတို႔ အလုပ္၊ သူတို႔ ျပႆနာ။

လတ္တေလာ ကၽြန္ေတာ့္ အလုပ္ကေတာ့ ဘယ္သူကမွ် မခိုင္းေစဘဲႏွင့္ သူတို႔ေလးဦးကုိ တေစ့တေစာင္း အကဲခတ္ သံုးသပ္ျခင္းသာ ျဖစ္ေတာ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူတို႔ေလးဦး ၾကားမွာ အခုအခံျဖစ္ေနေသာ စားပြဲတစ္လံုးႏွင့္ ထိုစားပြဲရွိ စားသံုးသူမ်ား၊ ျဖတ္သြား ျဖတ္လာလုပ္ေနၾကေသာ တူညီ၀တ္စံု (တီရွပ္အျဖဴ၊ ေဘာင္းဘီတိုအနီ) ႏွင့္ လူငယ္ စားပြဲထိုးမ်ားကို ထြင္းေဖာက္ ေက်ာ္လႊား၍ ကၽြန္ေတာ္က ထိုမိန္းမေလးေယာက္ကို ေစ်းထဲမွ ေစ်း၀ယ္တစ္ဦး၏ မ်က္လံုးမ်ဳိးျဖင့္ မမိွတ္မသုန္ လွမ္းၾကည့္ေနသည္။

“ဟင္ နီနီသြယ္ပါလား” ဟု ကၽြန္ေတာ့္ႏႈတ္ဖ်ားမွ ပြင့္ထြက္သြားလုလု ကၽြန္ေတာ္ အံ့အား သင့္သြားသည္။ တစ္ကိုယ္လံုး ဖ်ဥ္းခနဲ ခံစားလိုက္ ရေလသလား မသိ။ တုန္ခါ ပူေႏြးသြားတာေတာ့ အမွန္။ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္း၊ အသက္ရွဴႏႈန္း ပို၍ ျမန္ဆန္သြားတာလည္း ေသခ်ာသည္။

သူတို႔ေလးဦးထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္သ႔ို မ်က္ႏွာမူ ၍ ထိုင္ေနေသာ အသားျဖဴျဖဴ၊ ကိုယ္လံုးျပည့္ျပည့္၊ နဖူး ေမာက္ေမာက္က်ယ္က်ယ္ႏွင့္ အသက္ ၃၅ ႏွစ္တစ္၀ိုက္ အရြယ္ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ ရွိသည္။ မ်က္ခံုး ထူေမွာင္ သည္။ မ်က္အိမ္က်ယ္၀န္း၍ သူငယ္အိမ္က မည္းနက္ ေျပာင္လဲ့ေနသည္။ ႏွာတံ အထူးေပၚလြင္ထင္ရွားသည္။ ပါးအို႔အစံုက ေဖာင္းေဖာင္း အိအိျဖစ္ၾကသည္။ ျမင္းၿမီးဆံ ပင္က နက္ေမွာင္ေတာက္ပ ေနပံုမွာ မ်က္စိက်ိန္းစရာပင္ ေကာင္းေနေသးသည္။ ေရႊနားကြပ္ထားေသာ အနီေရာင္ေက်ာက္ကေလးပါသည့္ နားကပ္ပန္ထားသည္။ ဘာေက်ာက္ အမ်ဳိးအစားမွန္းေတာ့ မသိ။ ပတၱျမားေတာ့ လံုး၀ မျဖစ္ႏိုင္။ အေပါစားခ်က္ ေက်ာက္မ်ဳိးကိုလည္း နီနီသြယ္က ပန္မွာမဟုတ္။

သည္မိန္းမ၏ မ်က္ႏွာ အလွကို ဖ်က္ေနသည္မွာ ပါးစပ္ေပါက္ပင္ျဖစ္သည္။ ႏႈတ္ခမ္းေတြကထူထဲၾကၿပီး သြားဖံုးနည္းနည္းေမာက္သျဖင့္ မသိမသာ သြားေခါကာ ပါးစပ္ေပါက္က အၾကည့္ရဆိုး ေနသည္။

သို႔ရာတြင္ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ကမူ နီနီသြယ္သည္ ကၽြန္ေတာ့္အဖို႔ရာ ၿပိဳင္ဘက္မဲ့ လွဧကရီတစ္ပါး ျဖစ္ခဲ့သည္။ Love sees no faults “ခ်စ္လွ်င္အျပစ္မျမင္”ဟု သိုး ေဆာင္းတို႔က ဆို႐ိုး စကားျပဳ ခဲ့ၾကသည္။ သိုးေဆာင္းေတြ ေတာ္ပါသည္။ အမွန္တရားကို ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က(ထိုစဥ္က)သူမအား ခ်စ္ေရး ဆိုခဲ့ေသာ အခါ နီနီသြယ္က အဆို ေတာ္ ေမာင္ေမာင္ႀကီး၏ နာ မည္ႀကီးေတးတစ္ပုဒ္ျဖစ္သည့္ အက်ည္းတန္ခ်စ္သူ သီခ်င္းကို ေရးကူး၍ ကၽြန္ေတာ္ထံ ပို႔ခဲ့ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ျငင္းပယ္ခဲ့ပါသည္။ သူက အ႐ုပ္ဆိုး၍ လွတာေတြပဲ ရွာႀကိဳက္ပါဟု မေျပာ႐ံုတမည္ပဲ ရွိသည္။ ဘယ္လိုမဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခ်စ္သူရည္းစားဘ၀ ေရာက္ခဲ့ၾကပါသည္။ သံုးႏွစ္သံုးမိုး မကေအာင္ ရည္းစားသက္ ရွည္ၾကာခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ပ၀ါတစ္ကမ္း လက္တစ္လွမ္း အခ်စ္(Platonic Love) အဆင့္မွ်သာ။

ၾကားေလေသြး၍ ေ၀းခဲ့ ၾကပံုမွာ ၾကားေလက သာမန္႐ိုး႐ိုး ေလညင္းကေလး မဟုတ္။ ေလမုန္တိုင္းျဖစ္ သည္။ သူမ၏မိခင္ အေသးစား ဗ်ဴ႐ိုကရက္မႀကီးက ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေ၀းသြားရေအာင္ သမီးျဖစ္သူကို ရပ္ေ၀းသို႔ပို႔လိုက္ပါသည္။ အေန ေ၀းေသာ္ ေသြးလည္း ေအး သြားခဲ့ၾကပါသည္။ ဟင္း တစ္မည္တည္းကို ေန႔စဥ္စား ရသကဲ့သို႔ အီလာ၊ ၿငီးေငြ႕လာသလို ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က စတင္ခံစားခဲ့ရ၏။ သူ႔ဘက္က ဘယ္လိုခံစားရသလဲ ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မသိ။ သူ႔ထံမွ စာအေရးက်ဲလာသည္။ စာမွန္မွန္စိတ္စိတ္ေရးရင္းကေန ကၽြန္ေတာ္က အေမ သေဘာတူသူႏွင့္ ႐ုတ္ျခည္း အိမ္ေထာင္ျပဳလိုက္ပါသည္။ နီနီသြယ္ထံ ႀကိဳတင္ခြင့္ မေတာင္းခဲ့ပါ။ မိန္းမရၿပီးမွ ခြင့္လႊတ္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ စာေရးလိုက္သည္။ ျပန္စာမလာ။ ခြင့္လႊတ္၊ မလႊတ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ သိခြင့္မရ။

သီတဂူထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ နီနီသြယ္တို႔ ပ၀ါတစ္ကမ္းသာသာ လက္တစ္ကမ္းသာသာ ျပန္လည္ဆံုေတြ႕ေနၾကရျပန္ၿပီ။ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို မျမင္သည္လား၊ မမွတ္မိသည္လား (မွတ္မိစရာ မရွိေအာင္ ကၽြန္ေတာ္၏ ႐ုပ္ရည္က ေျပာင္းလဲေနေလသလား။) ျမင္လည္းျမင္၊ မွတ္လည္း မွတ္မိလ်က္ႏွင့္ မျမင္ဟန္ မသိဟန္ျပဳျခင္းလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သစ္စိမ္းခ်ဳိး ခ်ဳိး ေသာ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူ နာၾကည္းျခင္းလည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္မည္။ ျခားနား ကြဲျပားခဲ့ေသာ ဘ၀ႏွစ္ခုကို ျပန္လည္ ရင္ၾကားေစ့ဖို႔ သူ စိတ္မပါေတာ့ေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ ေကာင္းျဖစ္မည္။ သူမ၏ မွတ္မိဉာဏ္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ ကြယ္ေပ်ာက္ခဲ့ၿပီးေသာေၾကာင့္ ေရာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၾကားထဲမွာ လူခႏၶာကိုယ္ေတြ၊ ဦး ေခါင္းေတြ၊ လက္ေတြ၊ ပန္းကန္ခြက္ေယာက္ေတြက တရိပ္ရိပ္ ကာဆီးကာဆီး လုပ္ေနၾကသည္။ နီနီသြယ္၏ မ်က္ႏွာသည္ ေပၚလာလိုက္၊ ေပ်ာက္သြားလိုက္။ ထိုမ်က္ႏွာသည္ ျပံဳးေနလိုက္၊ ရယ္ေနလိုက္၊ တည္ေနလိုက္၊ မဲ့ ေနလိုက္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို မၾကည့္တာေတာ့ အမွန္ပင္။
နီနီသြယ္ တစ္ကိုယ္ေရ အပ်ဳိႀကီး ဘ၀ျဖင့္ ရွိေနေသးေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ တစ္ဆင့္စကားျဖင့္ တစ္ဆင့္ ၾကားသိထားသည္။ ေသခ်ာသည္။ ယခုေခတ္မွာ ၃၅ ႏွစ္ေက်ာ္လာလွ်င္ ေဖာ္မဲ့ပ်ဳိ ေမဘ၀ျဖင့္ ေရေ၀းသို႔သြားဖို႔ဘက္က မ်ားေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တစ္ခုလပ္ အိမ္ေထာင္ပ်က္။ ႏြားျမင္လွ်င္ လက္ညိႇဳးထိုးရန္ ၀န္မေလးေသာ မယားတ႐ူး၊ အ႐ူး အႏွမ္းေကာင္။ နီနီသြယ္သည္ လက္ညိႇဳး ထိုး႐ံုမွ်မက ကၽြန္ေတာ္ ကမူးရွဴးထိုး ေျပးဖက္ခ်င္ ေလာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖမ္းစားခ်ဳပ္ကိုင္ လိုက္ေသာ၊ ကၽြမ္းကၽြမ္း ၀င္၀င္ ရွိခဲ့ဖူးေသာ ငယ္ရည္း စားမဟုတ္လား။
ကၽြန္ေတာ္သည္ မေသာက္စဖူး လက္ဖက္ရည္ ၾကမ္းေတြခ်ည္း တစ္ခြက္ၿပီး တစ္ခြက္ ဆင့္ေသာက္သည္။ ဓာတ္ဘူးထဲမွာ ကုန္လွ်င္ စားပြဲထိုးကို လွမ္းေခၚသည္။ လိုအပ္ေသာအသံထက္ ပိုက်ယ္ေအာင္ လည္ေခ်ာင္းကို ညႇစ္ထုတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္အသံကို နီနီသြယ္ သတိထားမိေအာင္ ရည္ရြယ္ရင္းပါ။

“ေဟး ... ခ်ာတိတ္၊ ေရ \ေႏြး... ေရေႏြး”

နီနီသြယ္က ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ကို လွမ္းမၾကည့္။ မ်က္လံုးမကစား။ ေျပာလက္စ စကားကို ဆက္ေျပာေနသည္။ ရယ္လိုက္ေသးသည္။ သူမ၏ ရယ္သံကိုပင္ ၾကားလိုက္မိ သလိုထင္ရသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေလွာင္ေျပာင္ရယ္ေမာ သလိုလို၊ ဘာလိုလိုႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ မအီမလည္ ခံစား လိုက္ရပါသည္။ ခြင့္လႊတ္ပါ။ ငါ့ကို ခြင့္လႊတ္ပါ နီနီသြယ္။ မင္းကို သစ္စိမ္းခ်ဳိိး ခ်ဳိးခဲ့တဲ့ ျပစ္ဒဏ္ေၾကာင့္ ငါ အခု ၀ဋ္ လည္ေနရပါၿပီ။ ငါ့မိန္းမက ငါ့ကို ကေလးႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ထားခဲ့ၿပီး လစ္ေျပးသြားပါ ၿပီ။ ငါ့ကို ခြင့္လႊတ္သင့္ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေခါင္းထဲကို ကၽြန္ေတာ္ ျပန္၀င္ၿပီး ေၾကကြဲသံႀကီးျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဟစ္ေအာ္ေနသည္။ စိတ္နယ္ လြန္ပညာရွင္ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္၏ ဆိုနင့္လာေသာ ေအာ္သံသည္ စိတ္လိႈင္းမ်ား အျဖစ္ နီနီသြယ့္ႏွလံုးသားဆီသို႔ ႐ိုက္ခတ္တို႔ ထိၾကလိမ့္မည္ဟု သတ္မွတ္ၾကမွာျဖစ္သည္။ နီနီသြယ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို မၾကည့္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဆက္လက္ေအာ္ဟစ္ ျမည္တမ္းေနဆဲ။

ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ရာမွာ စီးကရက္ေတြ တစ္လိပ္ၿပီးတစ္လိပ္ ကၽြန္ေတာ္ မီးကူးဖြာ႐ိႈက္ျပန္သည္။ စီးကရက္မီးခိုးေတြက နီနီသြယ့္ကို ဖံုးကြယ္သြားျခင္း မျဖစ္ရေအာင္ မ်က္ႏွာကိုလႊဲ၍ မႈတ္ ထုတ္သည္။ ေလအေ၀့မွာ မီးခိုးေတြက ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာကို ဖံုးကြယ္လာၾကသည္။ ဟာ...မေကာင္းဆိုး၀ါးမီးခိုး ေတြ။ ကၽြန္ေတာ္လက္ျဖင့္ ခါထုတ္ဖယ္ရွားပစ္သည္။ ေနာက္ဆံုးစီးကရက္ကုန္သြား ၍ မီးခိုးလိႈင္းေတြ ေပ်ာက္ ကြယ္သြားခ်ိန္မွာ ျမင္ကြင္းက ၾကည္လင္သြားျပန္သည္။ နီနီသြယ္တို႔၀ိုင္းကို ကၽြန္ေတာ္ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူတို႔ ထြက္ခြာၾကဖို႔၊ ျပင္ဆင္အရွိန္ ယူေနၾကၿပီကို ရင္ထိတ္စြာ ေတြ႕လိုက္ရသည္။ တစ္ေယာက္က စားပြဲထိုးကို ေငြ ရွင္းေနသည္။

ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ။ သူ႔ကို ႏႈတ္ဆက္ ပဋိသႏၶာရျပဳလိုသည္။ ပဋိသႏၶာရစကားဆိုၿပီးလွ်င္ မာေၾကာင္းသာေၾကာင္း၊ ေရွးေဟာင္းေႏွာင္းျဖစ္ေတြ ေျပာမည္။ နီနီသြယ္က ဤအဆင့္ ထိ ၾကည္ျဖဴလိုက္ေလ်ာေန ခဲ့လွ်င္ ဇာတ္လမ္းအသစ္ျပန္ စဖို႔၊ ဇာတ္လမ္းအသစ္၏ ဇာတ္ အဖြင့္နိဒါန္းကို ကၽြန္ေတာ္က အႏုပညာေျမာက္စြာ ဖန္တီးျပရလိမ့္မည္။

အမ်ဳိးသမီးေလးေယာက္၊ ႏွစ္ေယာက္တစ္တြဲစီ ရင္ေပါင္တန္းလ်က္ သီတဂူ၏ ေရွ႕၀င္ေပါက္ကေန ျပန္ထြက္သြားၾကၿပီကိုေတြ႕မွ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ရာမွ ကတိုက္က႐ိုက္ ထရပ္သည္။ နာရီ ႏွင့္ခ်ီ၍ ၾကာျမင့္စြာ ထိုင္ခဲ့ၿပီးမွ ျဖဳတ္ခနဲ ထရပ္သျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္၏ ေသြးေလ လွည့္ပတ္မႈေတြ ကေမာက္ကမ၊ ၀႐ုန္းသုန္းကား ျဖစ္သြားၾကဟန္ ရွိသည္။ မိုက္ခနဲ ခံစား လိုက္ရသည္။ ထံုခနဲ၊ က်ဥ္ခနဲ၊ စိမ့္ခနဲ၊ ေႏြးခနဲ ခႏၶာ တြင္းဓာတ္ေတြ တြန္းထိုး ယိမ္းႏြဲ႕ကုန္ၾကသည္။

ေကာင္တာမွာ ေငြရွင္းၿပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ လံုခ်ည္ ျပင္၀တ္ကာ အမ်ဳိးသမီးေလးေယာက္ေနာက္သို႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း လမ္းမႀကီးႏွင့္ ကပ္လ်က္ ပလက္ေဖာင္း အတုိင္း သုတ္သီးသုတ္ပ်ာ လိုက္ေလွ်ာက္သည္။ လက္ ကိုင္ပ၀ါထုတ္၍ မ်က္ႏွာကို သုတ္သည္။ လမ္းသြားလမ္း လာေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀င္ တိုးၾကသည္။ လမ္းသြား လမ္းလာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ က တိုးေ၀ွ႔ေက်ာ္ျဖတ္သည္။ နီနီသြယ္ေရ ခဏေနပါဦးဟု စိတ္ထဲက ဟစ္ေခၚသည္။

ကၽြန္ေတာ္က အမ်ဳိးသမီးေလးေယာက္ကို မ်က္ျခည္ျပတ္မခံ။ သို႔ေသာ္ ၿမိဳ႕ေတာ္၏ ဓမၼတာအတိုင္း ဗိုလ္ ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းမႀကီးေဘးမွ လူသြားစႀကႍေပၚတြင္ လူပင္လယ္ႀကီး အတိုးတိုး အႀကိတ္ႀကိတ္ လိႈင္းထေနသည္။ ထိုစႀကႍေပၚမွာပင္ ရဲတင္းလွေသာ လမ္းေလွ်ာက္ ေစ်းသည္ေတြက တစာစာ ေအာ္ဟစ္ေရာင္းခ်ေနၾကသည္။ ဤေနရာတြင္ ျမင့္ျမတ္ထူးထဲ လွေသာ ျဗဟ္ၼစိုရ္တရားသည္ ေမွးမွိန္ငုပ္လွ်ဳိးေနသေယာင္ ရွိပါသည္။

ကၽြန္ေတာ့္ ေရွ႕တည့္ တည့္မွာ သာမန္လူႏွစ္ေယာက္စာမွ် ကိုယ္လံုးကိုယ္ထည္ ႀကီးမား၀ဖီးေသာ ကုလားမႀကီးတစ္ေယာက္၊ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္လ်က္ ေလွ်ာက္လာေနသည္။ သူမ၏ ၀တ္စံုက အနီေရာင္ရဲရဲျဖစ္ၿပီး လက္၀တ္လက္စားေတြေၾကာင့္ မဟူရာ အသားေရာင္မွာ ေရႊေရာင္၀င္းေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဧရာမ အင္ဒီးယန္း အမ်ဳိးသမီးႀကီး၏ ကိုယ္ခႏၶာ အလယ္တည့္တည့္မွ ေဖာက္ထြက္ၿပီး သူမ၏ ေက်ာဘက္သို႔ ေလွ်ာခနဲ ေရာက္ရွိ သြားသည္ဟု ထင္ရပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕မွာ ခါးကုန္း အဘိုးအိုတစ္ေယာက္  ကၽြန္ေတာ့္ကို ေက်ာေပး၍ ေတာင္ေ၀ွးကေလးျဖင့္ တေရြ႕ေရြ႕ေလွ်ာက္သြားေနသည္။ သူ႔ကို ေကြ႔၀ိုက္ရန္ အခြင့္ မသာခဲ့ပါ။ ထိုေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ တန္းေက်ာ္ အေျပးသမား တစ္ဦးကဲ့သို႔ အဘိုးအို၏ အေပၚမွ လႊားခနဲ ခုန္ေက်ာ္ရင္း သူ႔ေရွ႕သို႔ ေရာက္သြားသည္ဟု ထင္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ျမန္ႏႈန္း ျမႇင့္ခဲ့ေသာ္လည္း အမ်ဳိးသမီး ေလးေယာက္က ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ပို၍ေ၀းကြာ သြားၾကသလို ျဖစ္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ျမန္ႏႈန္းျမႇင့္လွ်င္ သူတို႔ကလည္း အားက်မခံ ျမန္ႏႈန္းျမႇင့္ၾကသည္ႏွင့္ပင္ တူေနသည္။

ကၽြန္ေတာ္ ဆက္မေလွ်ာက္ေတာ့ဘဲ ျဗဳန္းဆို ရပ္ပစ္လိုက္ပါသည္။ ႐ံုးႀကီး တစ္႐ံုးထဲသို႔ သူတို႔ ခ်ဳိးေကြ႕ ၀င္ေရာက္သြားၾကေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
“၀ွဴး..ဟူး..ဟူး..”

ကၽြန္ေတာ့္တစ္သက္ တြင္ အရွည္လ်ားဆံုး၊ အေလးပင္ဆံုး၊ ၾကားရသူ နားမခ်မ္း သာဖြယ္အေကာင္းဆံုး သက္ျပင္းရွည္ႀကီးကို မႈတ္ထုတ္လိုက္မိ၏။ ကိစၥမရွိ။ နီနီသြယ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေန ေသာ ႐ံုးဌာနကို တိတိက်က် သိလိုက္ရၿပီ။ မျဖစ္မေန လို အပ္လာပါက ထို႐ံုးမွာ သြားေရာက္စံုစမ္းၿပီး နီနီသြယ္ကို ေတြ႕ဆံုႏိုင္ပါလိမ့္မည္။

နီနီသြယ့္ကို ကၽြန္ေတာ္ ဘာေၾကာင့္ ေတြ႕ဆံုရမည္နည္း။ ေတြ႕ဆံုသင့္ ေတြ႕ဆံုအပ္ေသာ လံုေလာက္သည့္ အေၾကာင္းခံေရာ ရွိေနလို႔ လား။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ သမီးရည္းစားေဟာင္းမ်ား ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ နဖူးစာ မင္ ရည္က်ဲ၍ ကြဲကြာခဲ့ၾကရေသာ္လည္း ၿငိဳးသူရန္ဘက္ေတြ မဟုတ္ၾက။ ျပန္လည္ဆံု စည္းေသာ မိတ္ေဟာင္းေဆြ ေဟာင္းေတြလို ဆက္ဆံေျပာ ဆိုႏိုင္ၾကသည္ပဲ မဟုတ္ပါ ေလာ။ သူငယ္ခ်င္းေဟာင္း ေတြလို ေပါင္းသင္းသင့္ၾကသည္ပဲ မဟုတ္ပါေလာ။(ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေဟာင္းအဆင့္ထက္ နည္းနည္းပိုခ်င္သည္။) ယုတ္စြအဆံုး တစ္ရပ္ကြက္တည္းေန၊ ရပ္ကြက္သားေတြလို ေမးထူးေခၚေျပာယဥ္ေက်းမႈ ေလာက္ေတာ့ ရွိသင့္သည္ပဲ မဟုတ္ေပဘူးလား။

ကၽြန္ေတာ့္မွာ အသိအျမင္ထူးအခ်ဳိ႕ ရရွိလာခဲ့တာ မၾကာလွေသးေပ။ ႐ံုးမွ ကၽြန္ေတာ္ ခြင့္ရက္ရွည္ ေတာင္းခံကာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ မွ မိုင္(၇၀)ေက်ာ္ ေ၀းလံသည့္ ေတာရကမၼ႒ာန္းေက်ာင္း တစ္ေက်ာင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ ဒုလႅဘ ရဟန္းျပဳ၍ ၀ိပႆနာတရား အားထုတ္ခဲ့ပါသည္။ ၄၅ ရက္ စရဏတရား ပြားမ်ားၿပီးေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ လူ၀တ္လဲခဲ့ပါသည္။

လူ၀တ္ေၾကာင္ဘ၀ ျပန္ေရာက္ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္ ခ်ဴခ်ဴခ်ာခ်ာ ျဖစ္လာခဲ့သည္။ အရက္ျပန္ေသာက္၊ ေဆးလိပ္  ျပန္ေသာက္ေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ေနထိုင္စား ေသာက္ပံု နရီခြင္ မမွန္ေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ တျခားအေၾကာင္းခံေတြေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။

“ခင္ဗ်ား အိပ္ေရး၀၀ အိပ္ေပးရမယ္။ မနက္ေစာေစာ လမ္းမ်ားမ်ား ေလွ်ာက္ေပးရမယ္” ဟု ဆရာ၀န္က အၾကံျပဳၫႊန္ၾကားသည္။

“မိုးလင္းတာနဲ႔ ပတ္၀န္းက်င္က ဆူညံ လာေရာဗ်၊ အိပ္လို႔ မရေတာ့ဘူး။ မနက္ေစာေစာ လမ္းေလွ်ာက္ရင္လည္း ကားတိုက္ခံရၿပီး ေသဖို႔ မ်ားတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ မနက္ေစာေစာ မွာ လမ္းရွင္းေတာ့ ကားေတြက လေပၚသေရနဲ႔ အရမ္း ေမာင္းၾကတာကိုး”

“ခင္ဗ်ား တစ္ေန႔ကို ႏြားႏို႔ ငါးဆယ္သားေလာက္ မွန္မွန္ေသာက္ဖို႔ေတာ့ လိုလိမ့္မယ္” ဟု ဆရာ၀န္က တိုက္တြန္းျပန္သည္။

“ဒါကေတာ့ က်ဳပ္ကို လူမြဲစာရင္း ေၾကညာခိုင္းတာနဲ႔ အတူတူပဲ”

“ခင္ဗ်ား ေဆးလိပ္ ျဖတ္သင့္တယ္၊ လံုးလံုး မျဖတ္ႏိုင္ေသးဘူး ဆိုရင္လည္း ေလွ်ာ့ေသာက္ေပါ့။ ေလွ်ာ့ေသာက္ရင္းနဲ႔ ျဖတ္ႏိုင္လာပါလိမ့္မယ္”

သူက စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေဆြးေႏြးခဲ့ျပန္ပါသည္။ ေဆးလိပ္ မေသာက္ရလွ်င္ အိမ္ေျမႇာင္ အၿမီးျပတ္လို ကၽြန္ေတာ္ ခံစားရမွန္း သူမသိရွာ။
“တစ္ေန႔ေန႔မွာေတာ့ က်ဳပ္နဲ႔ ေဆးလိပ္ ထာ၀ရ ကင္းကြာသြားမွာပါ”

ကၽြန္ေတာ့္ကို အမွန္တကယ္ ကုသေပးသင့္သူမွာ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ ရင့္မာ အားႀကီးေသာ ရဟန္းေတာ္ တစ္ပါးျဖစ္ေစ၊ ၀ါရင့္စိတ္ကု ဆရာ၀န္တစ္ဦးျဖစ္ေစ၊ သူတုိ႔ႏွစ္ဦး ပူးေပါင္းျခင္းျဖင့္ျဖစ္ ေစ ကုသ ေပးသင့္ၾကသည္ဟု ထင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ ေလွ်ာက္ေတြးတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။

နီနီသြယ့္ကို ျပန္လည္ေတြ႕ျမင္ခဲ့ၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္ သီတဂူကဖီးသို႔ ခါတိုင္းထက္ ေစာစြာေရာက္ ရွိၿပီး ထိုင္ေနက် စားပြဲမွာ ထိုင္သည္။ သၾကားပလာတာ တစ္ပြဲ၊ လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ေသာက္ၿပီး မိမိမွာ ပါရွိေသာ စီးကရက္ဘူးကိုထုတ္၍ တစ္လိပ္ၿပီးတစ္လိပ္ ဖြာ ႐ိႈက္ေနသည္။ မေန႔ကအခ်ိန္မွာ သူတို႔လာၾကဦးမွာဟု ကၽြန္ေတာ္ အခိုင္အမာ ေမွ်ာ္လင့္ယံုၾကည္ထားသည္။ ဒီ ကေန႔ေတာ့ နီနီသြယ့္ကို မ်က္ ျခည္ျပတ္မခံေတာ့ဘူး။ လံုး၀ မ်က္စိေအာက္က အေပ်ာက္ မခံေတာ့ဘူး။ ဒီကေန႔ဟာ သူနဲ႔စကားေျပာရမယ့္ေန႔၊ အဓိပၸာယ္ရွိတဲ့စကားေတြကို အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ရွိေအာင္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ျမင္သာ ထင္သာ ေျပာရမယ့္ေန႔...။ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ လိႈက္လိႈက္တုန္သြားရပါၿပီ။ အမ်ဳိး သမီးေလးေယာက္ ယမန္ေန႔က အခ်ိန္ေလာက္မွာပဲ သီတ ဂူဆိုင္ထဲသို႔ ၀င္လာၾကကာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ စားပြဲတစ္လံုးျခား ရင္ေပါင္တန္းအေနအထား စားပြဲမွာ ေနရာယူၾက သည္။ ကၽြန္ေတာ့္လက္ေခ်ာင္းေတြၾကားထဲမွ စီးကရက္ေလွ်ာက်သြား၍ ကမန္းကတန္းေကာက္ရာ မမီေတာ့ဘဲ စီးကရက္က စားပြဲစြန္းကေန သမံတလင္း ၾကမ္းေပၚသို႔ က်သြား၏
 ကၽြန္ေတာ္ ကေယာင္ကတမ္း ျဖင့္ ကုန္းေကာက္ကာ ႏႈတ္ခမ္းၾကားမွာ ျပန္ခဲမလို႔ လုပ္ၿပီးကာမွ ျပာခံခြက္ထဲမွာ မီး သတ္လိုက္သည္။

ေနာက္ အသစ္တစ္လိပ္ မီးညိႇရန္ ခဲရာခဲဆစ္ ႀကိဳးပမ္းရပါသည္။ ၀ွဴး...ဟူး...ဟူး...။ ဒီက ေန႔ နီနီသြယ္ လိုက္ပါလာျခင္း မရွိပါတကား။ မေန႔က နီနီသြယ္ထိုင္ခဲ့သလို မ်က္ႏွာ သစ္အမ်ဳိးသမီးက ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ မ်က္ႏွာမူထားသည္။ ေသခ်ာၾကည့္ေသာအခါ ထိုအမ်ဳိးသမီးမွာ နီနီသြယ္ႏွင့္ ရြယ္တူ ျဖဴျဖဴျပည့္ျပည့္ကေလးျဖစ္ေနျပန္သည္။ ပါးစပ္ ျပဲပံုခ်င္းေတာ့ မတူလွေခ်။

ကၽြန္ေတာ္ အားယူ၍ ဒယီးဒယိုင္ ထရပ္ၿပီး စားသံုးသူေတြ၊ စားပြဲထိုးေတြကို ခက္ခက္ခဲခဲ တိမ္းေရွာင္ကာ အမ်ဳိးသမီးမ်ား၀ိုင္းအနီးသို႔ ကုပ္ေခ်ာင္းေခ်ာင္း ခ်ဥ္းကပ္သြားသည္။ သူတို႔က မဆို စေလာက္ အံ့ၾသမႈျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမာ့ၾကည့္ၾက ၏။ တစ္ေယာက္ကဆို မုန္႔ စားပင္မပ်က္။ ေနာက္တစ္ေယာက္က ေသာက္အံ့ဆဲဆဲ လက္ဖက္ရည္ပန္းကန္ကို ပါးစပ္နားမွာ ေျမႇာက္ထားသည္။ ေနာက္တစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္ကို (လိုအပ္လွ်င္) ပစ္ေပါက္ရန္ ပိုက္ဆံအိတ္ကေလးကို လက္ပစ္ဗံုးတစ္လံုးလို ဆုပ္ကိုင္လို႔။ နီနီသြယ္ႏွင့္ တူသေယာင္ ရွိသူကေတာ့ လက္ပိုက္ထားသည္။

“ဒီကေန႔ မနီနီသြယ္ လိုက္မလာဘူးလား ခင္ဗ်” ဟု ကၽြန္ေတာ္က အတတ္ႏိုင္ဆံုး ျပံဳး၍ ခ်ဳိသာ သိမ္ေမြ႕စြာ ေမးလိုက္၏။

အမ်ဳိးသမီး ေလးေယာက္ ၿပိဳင္တူ အံ့ၾသ တုန္လႈပ္သြားၾကပံုမ်ဳိးကို ကၽြန္ေတာ့္ တစ္သက္မွာ မေတြ႕ခဲ့စဖူး။ အံ့ၾသမႈကေန အမူအရာေတြက မလိုလား၊ မႏွစ္ၿမိဳ႕မႈဆီ ကူး၀င္သြားၾကသည္။
“ရွင္က ဘယ္သူလဲ”

အသက္အႀကီးဆံုး မိန္းမက အသံၾသႀကီးျဖင့္ ေမးခြန္းထုတ္သည္။
“ေၾသာ္ ကၽြန္ေတာ္က မနီနီသြယ္ရဲ႕ ေက်ာင္းေနဖက္ သူငယ္ခ်င္းေဟာင္း တစ္ေယာက္ပါခင္ဗ်ာ။ သူနဲ႔ မေတြ႕တာ ၾကာလွပါၿပီ”

ကၽြန္ေတာ္ လက္ေတြ၊ ေျခေတြေကာ အသံပါ တုန္ယင္ေနမွန္း မိမိဘာသာ သတိျပဳမိသည္။ အဆိုးဆံုးကေတာ့ အသက္႐ွဴရ က်ပ္လာျခင္း ျဖစ္သည္။
“အင္း ရွင္မသိေသးဘူးနဲ႔တူတယ္။ နီနီသြယ္ ဆံုးသြားတာ သံုးလေလာက္ ရွိၿပီ။ ေက်ာက္ကပ္ ကင္ဆာနဲ႔ ဆံုးသြားရွာတာပါ” ဟု အသံၾသပိုင္ရွင္က ေျပာျပေနစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျဖစ္သြားမွန္း မသိ။             


ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း shweamyutay.com မွ ကူးယူ ေဖာ္ျပသည္။














-

0 comments :

Post a Comment

 
Copyright © 2014 Irrawaddy Publishing Group. All Rights Reserved