တံျမက္စည္း

Sunday, July 22, 2012

~

ေမာင္ကိုကို (အမရပူရ)


http://shweamyutay.com/images/news/s_july12/mgkoko.jpg

မိုးျမင့္ေမာင္ အိပ္မက္ မက္သည္။ အိပ္မက္ထဲမွာ တံျမက္စည္း စက္႐ံု မီးေလာင္ သြားသတဲ့။

မိုးျမင့္ေမာင္ ထကသည္။ ပထမေတာ့ အိပ္မက္ထဲမွာ ကသည္။ ေနာက္ေတာ့ အျပင္မွာ တကယ္ ကေနမိသည္။ သူ အိပ္တာက ဘုရားခန္းမွာ။ ဘုရားစင္ေလး ေရွ႕မွာ သူ ကေနသည္။ မိန္းမႏွင့္ သမီးက အျခား အခန္းမွာ အတူတူ အိပ္ၾကသည္။ သူ မိန္းမႏွင့္ အတူတူ မအိပ္တာ ဘယ္ေလာက္ ၾကာသြားၿပီလဲ။ သူ ဒါကို မေတြးခ်င္ပါ။ မိန္းမႏွင့္ အတူတူ အိပ္စက္ခဲ့ေသာ ကာ လမ်ားကို သူ မေတြးခ်င္ပါ။ အတူတူ မအိပ္တာလည္း မေတြးခ်င္ပါ။

သူ ေတြးမိသည္က တံျမက္စည္း။ တံျမက္စည္းသည္ သန္႔ရွင္းေရး အလုပ္ကို လုပ္ရ၏။ ထုိတံျမက္စည္းမ်ားက သူ႔တင္ပါးေပၚသုိ႔ ဘာေၾကာင့္ က်ေရာက္၊ က်ေရာက္လာသလဲ။ တံျမက္ စည္းဆုိင္းခ်က္ေၾကာင့္ သူ႔ အက ႐ုတ္တရက္ ရပ္တန္႔ သြား၏။

၂။
သူ႔အလုပ္က ဓာတ္ပံုဆရာ။ အခုေတာ့ ဂ်ာနယ္ တစ္ေစာင္မွာ ပင္တိုင္ေဆာင္း ပါးရွင္ဆုိလည္း ဟုတ္သည္။ သူ႔အေပါင္းအသင္းမ်ားက စာေပနယ္ပယ္မွ အေပါင္း အသင္းမ်ားျဖစ္လာၾက၏။ သို႔ေသာ္ သူ၏ အဓိက အလုပ္မွာ ဓာတ္ပံုဆရာ။ ဓာတ္ပံု ႐ုိက္ျခင္းအႏုပညာမွာ သူ ႐ူးသြပ္၏။ လူတစ္ေယာက္၏ မ်က္ႏွာကို ဓာတ္ပံု႐ုိက္ရျခင္း မွာ သူ ေပ်ာ္ရႊင္၏။ ႐ိုက္ကြင္း မ်ားတြင္ အလ်ဥ္းသင့္သလို ႐ုပ္ၿငိမ္ဓာတ္ပံု လုိက္႐ုိက္ရ၏။

“ဒီေဘာင္းဘီက ေက်ာ္ရဲေအာင္က ေပးထားတာ။ ဒီအက်ႌက ႏုိင္းႏုိင္းက ေပး တာ။ ေဟာဒီဖိနပ္နဲ႔ ေဟာဒီ လက္ပတ္နာရီကေတာ့ စုိင္း စုိင္းကေပးတာ။ မင္းသမီး ေတြကေတာ့ ကုိယ့္ကို ေရ ေပးတာေပါ့” လမ္း ၄၀ ထိပ္ရိွ ပိ ေတာက္ပင္ေအာက္က အရက္၀ုိင္းမွာ စာေရးဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာ၊ အယ္ဒီတာ၊ ကာတြန္းဆရာ၊ ပန္းခ်ီဆရာ တုိ႔ကို သူက အျမဲတမ္း ႂကြား၀ါတတ္သည္။

႐ိုက္ကြင္းမွာ ႐ုပ္ၿငိမ္ ဓာတ္ပံုလုိက္႐ိုက္လွ်င္ တစ္ ပတ္၊ ဆယ္ရက္ႏွင့္ သူ ေငြ တစ္သိန္းရသည္။ ဂ်ာနယ္ အတြက္ ဂီတပြဲေတြ ဓာတ္ပံု လုိက္႐ိုက္လွ်င္လည္း ပိုက္ဆံ ရသည္။ သူ ေရးေနက် တစ္ ေစာင္တည္းေသာ ဂ်ာနယ္မွာ သူ႔စာေရးခက တစ္ပတ္လွ်င္ တစ္ေသာင္းခြဲ။ ပိုက္ဆံရ ေအာင္ေတာ့ သူက အျမဲ ၾကံ စည္ေတြးေတာသည္။ ေနာက္ဆံုး ႐ုိက္ကြင္းမရိွသည့္ ကာလမ်ားမွာ ပန္းခ်ီကားပြဲ စားလည္း လုပ္သည္။ သည္ က ပန္းခ်ီကားေတြ ဟုိသြား ေရာင္း။ ဟုိက ပန္းခ်ီကား ေတြ သည္ယူေရာင္း။ သူ႔မွာ ပန္းခ်ီဆရာ အေပါင္းအသင္း ရိွသည္။ သူ ႐ုိက္ထားသည့္ ႐ႈခင္းဓာတ္ပံုမ်ားကို ပန္းခ်ီ ဆရာမ်ားအား လက္ေဆာင္ ေပးတတ္သည္။ ပန္းခ်ီဆရာ မ်ားထံမွ ပန္းခ်ီကားေသး ေသးေလးပဲရရ သူ ျပန္ ေတာင္းယူသည္။ ေနာက္ ေတာ့ ထုိပန္းခ်ီကားကို သူ ေရာင္းစား၏။

ပိုက္ဆံရွာရမည္ဟူ ေသာ အေတြးအေခၚက သူ႔ ကုိယ္ထဲမွာ စြဲျမဲေန၏။ သူ ပုိက္ဆံမရွာလွ်င္ လည္း သူ႔မိန္းမက သူ႔ကို ေမာင္းမည္။ ေနာက္ဘိတ္ဆံုး ပန္းခ်ဳိးခိုင္းသည္။ ပိေတာက္ ပန္းခူးရ၏။ သူသည္ သူရွာလုိ႔ရ သမွ် ပိုက္ဆံကို သူ႔မိန္းမ အား အကုန္အစင္အပ္ႏွံတတ္ ၏။ သူ ညေနတုိင္း အရက္ ေသာက္သည္။ အေပါင္း အသင္းမ်ားႏွင့္အတူ အရက္ ၀ုိင္းမွာ လက္ဟန္ေျခဟန္ အျပည့္ႏွင့္ ေတာ္ကီေတြ အျမဲ လႊတ္တတ္သည္။ အရက္ကို တစ္ခြက္ၿပီး တစ္ခြက္ ေသာက္သည္။ သုိ႔ေသာ္ သူ႔မွာ ပုိက္ဆံတစ္သိန္းပါလာလွ်င္လည္း ထုိပုိက္ဆံ ကို က်စ္ထားသည္။ မထုတ္။ စာမူခတစ္ေသာင္းခြဲပါလာလွ်င္လည္း ထုိပုိက္ဆံကို က်စ္ထားသည္။ မထုတ္။

“႐ုိက္ကြင္းက ပုိက္ဆံ ဘယ္ေလာက္ရတယ္။ စာမူ ခက ဘယ္ေလာက္ရတယ္။ မိန္းမက စာရင္းအတိအက် သိတယ္။ ေလွ်ာ့အပ္လို႔ မရဘူး”

ထုိအေၾကာင္းျပခ်က္ျဖင့္ သူသည္ သူ႔ပုိက္ဆံကို လံုး၀မထုတ္။ အေပါင္း အသင္းမ်ားကတိုက္ေသာ အရက္ကို အေသေသာက္ သည္။ သည္အထဲက သူ႔မိန္းမ ၏ တံျမက္စည္းက သူ႔တင္ ပါးေပၚသုိ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္က် ေရာက္လာတတ္၏။ မိန္းမ လက္ထဲက ၀ါးလံုးသည္ သူ႔ေခါင္းေပၚ အႀကိမ္ႀကိမ္ က်ေရာက္လာတတ္၏။

တစ္ခါက ပုပၸားသို႔ ႐ုိက္ကြင္းႏွင့္ လုိက္သြားသည္။ မိန္းမအတြက္ သနပ္ခါးတံုး ႀကီးႀကီးလွလွေတြ႕၍ ၀မ္းသာအားရ ၀ယ္လာ၏။ မၾကာပါ။ ထုိသနပ္ခါးတုံးႏွင့္ မိန္းမက လွမ္းထုတာ ခံရသည္။ သူ ေခါင္းကြဲသြား သည္။ သံုးခ်က္ခ်ဳပ္ရသည္။ ထုိကတည္းက သူသည္ နယ္ သို႔ ႐ုိက္ကြင္းထြက္ရလွ်င္ သနပ္ခါးတံုးမ်ားကို လွည့္ မၾကည့္ေတာ့ပါ။ သနပ္ခါး တံုးကို သူ မုန္းသည္။

“ေဟာဒီမွာ ကၽြန္ေတာ့္ ေခါင္းမွာ အမာရြတ္ေတြနဲ႔။ ေတြ႕လား။ ေဟာဒါက မိန္းမက သနပ္ခါးတံုးနဲ႔ ထုတာ။ ေဟာဒီ အမာရြတ္က မိန္းမက ၀ါးရင္းတုတ္နဲ႔ ႐ုိက္တာ”

သူ ေျပာတတ္၏။
“ကုိယ္ကလည္း လုပ္ေကၽြးရေသးတယ္။ မိန္းမ အႏုိင္က်င့္တာ ဘာလို႔ခံရတာလဲ”

တစ္ေယာက္က ေမးသည္။
“ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ အသက္တစ္ ႏွစ္ႀကီးတယ္ဗ်။ သူ ႐ိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ ခံရမွာေပါ့။ သူက မထိန္းေက်ာင္းရင္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀က ေသာက္ စားမူးယစ္ၿပီး ေတေပေလ လြင့္သြားမွာ။ ပ်က္စီးျခင္းငါး ပါး တုိင္သြားမွာပဲ။ ဒါေၾကာင့္ မိန္းမက ထိန္းကြပ္တာ သဘာ၀က်တယ္ဗ်”

သူ ေျပာတတ္သည္။
သူသည္ ခံုပုေလးေပၚ မွာ ထုိင္ရင္း အရက္ဖန္ခြက္ ကို ေကာက္ယူေမာ့ေသာက္ လိုက္၏။ ျမင္းခြာရြက္သုပ္ကုိ စားၿပီး၊ ဆိတ္ပဲဟင္း စားေန ျပန္သည္။ သူ ပိုက္ဆံ ရွင္းရ တာ မဟုတ္။

၃။
ပန္းျခံဓာတ္ပံုဆရာ ဘ၀မွာပင္ သူ မိန္းမရခဲ့၏။ သူ မိန္းမရၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္မွာ ရွစ္တန္းတုန္းက ငယ္ ရည္းစားႏွင့္ ပန္းျခံေရွ႕မွာ ေတြ႕သည္။
ပန္းျခံဓာတ္ပံုဆရာပီပီ ႏႈတ္သြက္အာသြက္။
“လာ လက္ဖက္ရည္ ေသာက္ၾကရေအာင္”

လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ ထုိင္ၾကသည္။ ေကာင္မေလးက ပိုက္ဆံရွင္း၏။
“နင္ အခု ဘာလုပ္ ေနလဲ”

“ငါ ဒီပန္းျခံထဲမွာ ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ေနတာေပါ့။ ေနာက္လည္း လာခဲ့ဟာ။ ဒီပန္းျခံမွာ ငါ အျမဲရိွတယ္”

ေကာင္မေလးကလည္း စိတ္ေလေနသလား မသိ။ သူရိွရာ မဟာဗႏၶဳလ ပန္းျခံသို႔ ေကာင္မေလး ေရာက္ေရာက္လာသည္။
“ငါလည္း မိန္းမ မရ ေသးဘူးဟ”

သူက လိမ္ညာသည္။
ေကာင္မေလးက လည္း “ဟုတ္လား” ဆုိၿပီး ယံုလိုက္၏။
“ငါတုိ႔ မနက္ျဖန္မွာ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ၾကရေအာင္”

“ေအးေလ ၾကည့္မယ္”
ထုိေန႔က သူက အေကာင္းဆံုး ဂ်င္းေဘာင္းဘီကို ၀တ္ဆင္သြား၏။

႐ုပ္ရွင္႐ံုေရွ႕ေရာက္ ေတာ့ သူ႔ဦးေခါင္းကို မိုးႀကိဳး ႀကီးက ပစ္ခြဲခ်လိုက္၏။
ေကာင္မေလးက အေဖာ္ႏွစ္ေယာက္ေခၚလာ ၏။ တစ္ေယာက္မွာ သူ႔ မိန္းမ၏ သူငယ္ခ်င္း အရင္း ေခါက္ေခါက္။
မိုးျမင့္ေမာင္ ေသၿပီ။
မိုးျမင့္ေမာင္ အစိမ္း လိုက္ ေသၿပီ။
မိုးျမင့္ေမာင္ အေတာင့္ လိုက္ ေသၿပီ။
မိုးျမင့္ေမာင္ တကယ္ ေသၿပီ။
ေကာင္မေလးႏွင့္ အီစီ ကလီလုပ္၍ မရတာထက္ သူ႔မိန္းမက သူ႔ကို ဘယ္လုိ စက္ျဖင့္ ထုေထာင္းမည္နည္း ဟုသာ သူေတြး၏။ ေနာက္ ေန႔မွာပင္ မိန္းမက သူႏွင့္ ေကာင္မေလး ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ ၾကသည့္ ကိစၥကို သိသြား၏။

မိန္းမက သူ႔ကို ဘာမွ် မေျပာ။ မသိသလို ဟန္ ေဆာင္ေနသည္။
“ငါလည္း သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္သြားၾကည့္ဦးမယ္ မိုးျမင့္ေမာင္”
သူ႔မိန္းမက သူ႔ကို မိုးျမင့္ေမာင္ဟုပဲ ေခၚသည္။ နင္နဲ႔ ငါနဲ႔ သံုးႏႈန္းသည္။

မိုးျမင့္ေမာင္သည္ အအ ႀကီးလိုေနသည္။ အကန္းႀကီး လုိေနသည္။ အပင္းႀကီးလို ေနသည္။ မိုးျမင့္ေမာင္သည္ မိုးျမင့္ေမာင္ ႐ုပ္သြင္ထုလုပ္ ထားေသာ ေက်ာက္႐ုပ္တစ္ ႐ုပ္ျဖစ္သည္။ သူ႔မိန္းမက သူ႔ငယ္ ရည္းစား ေကာင္မေလး အိမ္သို႔ ခပ္တည္တည္ ၀င္ ေရာက္သြား၏။
“ေဟ့ တုိ႔က မိုးျမင့္ေမာင္ရဲ႕ မိန္းမ။ မဟာဗႏၶဳ လပန္းျခံထဲမွာ ဓာတ္ပံု႐ုိက္တဲ့ မိုးျမင့္ေမာင္ေလ။ တို႔ မဂၤလာ ေဆာင္တုန္းက ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြကို နင္ မျမင္ဖူး ေသးဘူးလားလို႔ တို႔ လာျပ တာ”

ေကာင္မေလးသည္ ၿငိမ္ၿငိမ္ကုပ္ကုပ္ကေလးႏွင့္ ခံေနရ၏။ ေကာင္မေလး ငို႐ႈိက္သည္။ သူ႔မိန္းမက ထြက္လာခဲ့၏။ နင္ ငုိရစ္ခဲ့ ေတာ့။
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့.
“ဟဲ့ေကာင္ မိုးျမင့္ေမာင္ လာခဲ့စမ္း”

မိုးျမင့္ေမာင္သည္ မ်က္စိေပကလပ္ ေပကလပ္ႏွင့္။ မ်က္ႏွာအပ်က္ပ်က္ အယြင္းယြင္းႏွင့္။ ဆံပင္မ်ား အေပၚေထာင္လ်က္။ ယုန္က ေလးတစ္ေကာင္သည္ မိုးျမင့္ ေမာင္ျဖစ္၏။
“ငါ့ မိဘေတြကို ငါ ေခၚထားတယ္။ သူတုိ႔ အခုပဲ ေရာက္လာလိမ့္မယ္။ နင္ထုိင္ ေနက်ေနရာမွာ ထုိင္ေန”

မိုးျမင့္ေမာင္သည္ ေလွာင္အိမ္က်ဥ္းက်ဥ္းကေလး ထဲက ယုန္ကေလးတစ္ ေကာင္လို ထိုင္ေန၏။
မိုးျမင့္ေမာင္ ဒူးတုန္ေနသည္။
မိုးျမင့္ေမာင္ ရင္ခုန္ေန၏။
မၾကာခင္မွာ သူ႔မိန္းမ၏ မိဘမ်ား ေရာက္လာ သည္။ ဧည့္ခန္းမွာ ၀င္ထုိင္ ၾက၏။
“မိုးျမင့္ေမာင္ ျပစ္မႈ က်ဴးလြန္တယ္။ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ႏွင့္အတူ သူ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္တယ္”

“မင္းက ဘာလုိ႔ အဲဒီလုိ ေဖာက္ျပန္ရတာလဲ”
သူ႔မိန္းမ၏ ဖခင္က ေမးသည္။

“ကၽြန္ေတာ္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ၀တ္ခ်င္လုိ႔ပါ။ အဲ့ဒီေကာင္မေလးက ဂ်င္း ေဘာင္းဘီ၀ယ္ေပးမယ္ ေျပာ လုိ႔ပါ”
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ အ႐ူး ကီးႏွင့္ ေျဖ၏။
“ကဲ လွ်ာမရွည္နဲ႔။ ဟုိဘက္လွည့္။ လက္ပိုက္”

သူ႔မိန္းမသည္ လက္ထဲ မွာ တံျမက္စည္းကို တင္း တင္းဆုပ္ကုိင္ထား၏။
မိုးျမင့္ေမာင္၏ ဒူးမ်ား သည္ တဆတ္ဆတ္ တုန္ေန၏။
“လွည့္မၾကည့္နဲ႔”

သူ႔မိန္းမ၏ အသံက ေအးစက္မာေက်ာလ်က္။
လွည့္မၾကည့္နဲ႔ဆုိမွ သူ က မ်က္စိသူငယ္ႏွင့္ ေနာက္ သို႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္မိ၏။
တံျမက္စည္းက သူ႔ကို လွ်ာထုတ္ျပ၏။
တံျမက္စည္းက သူ႔ကို သြားျဖဲျပ၏။
သူ႔မိန္းမက တံျမက္ စည္းကို အားကုန္လႊဲယမ္းၿပီး အားကုန္႐ိုက္ခ်လိုက္၏။
သူ႔တင္ပါးထဲ၊ သူ႔ဖင္ထဲ သုိ႔ တံျမက္စည္းအေခ်ာင္း လိုက္ ၀င္သြားသကဲ့သုိ႔ သူ ခံစားရ၏။
ဖုန္း
ဖုန္း
ဖုန္း
သူ႔တင္ပါးေပၚမွာ
သူ႔ေပါင္ေပၚမွာ
သူ႔ေျခသလံုးေပၚမွာ
တံျမက္စည္း ဆက္ တိုက္ျပင္းထန္စြာ တိုက္ခိုက္ ထိုးႏွက္ေန၏။
“အား”
“အား”
“အား”
“ေသပါၿပီ”

“ေနာက္မလုပ္ေတာ့ပါ ဘူး”

“သူေပးတဲ့ ဂ်င္း ေဘာင္းဘီလည္း မလုိခ်င္ ေတာ့ပါဘူး”

“ဟဲ့ေကာင္ မိုးျမင့္ ေမာင္ မွတ္ၿပီလား”
“အင္း မွတ္ၿပီ မွတ္ၿပီ”
ဖုန္း
“အမယ္ေလးဗ်”
သူ႔မိန္းမက သူ ဘယ္ ေတာ့မွ နာလန္ မထူႏုိင္ေအာင္ ႏုိင္သြားသည္။ သူ႔ဘ၀တစ္ခု လံုးကို သူ႔တစ္သက္စာလံုး ကို သူ႔မိန္းမက ႏုိင္သြား၏။

သူ႔တင္ပါးေပၚမွာ၊ သူ႔ ေပါင္ေပၚမွာ၊ သူ႔ ေျခသလံုး ေပၚမွာ အနီအရဲႀကီးမ်ား အ႐ႈိးအေျမာင္းႀကီးမ်ား၊ အဖု အထစ္ႀကီးမ်ား က်န္ရစ္ သည္။
သို႔ေသာ္ သူ႔မိန္းမကို သူ စိတ္မဆုိး။
သူက မွားတာကိုးဟု သူ ေတြး၏။
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ ႐ႈံးနိမ့္ ရျခင္းမွာ ေက်နပ္ေန၏။
ေနာက္ေန႔မွာ သူ႔မိန္းမ က သူ႔ကို ဂ်င္းေဘာင္းဘီ တစ္ထည္ ၀ယ္ေပး၏။
ေနာက္ဆယ္ရက္ အၾကာေတာ့ သူ႔ ေယာကၡထီး ႏွင့္ ေယာကၡမက သူ႔အတြက္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ တစ္ထည္ ၀ယ္လာျပန္၏။
“မိုးျမင့္ေမာင္ နင့္ အတြက္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ။ လိမ္လိမ္မာမာေနေနာ္”

“ဟုတ္ကဲ့”
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ တံ ျမက္စည္းကို ၾကည့္မိသြား၏။ သူ႔၀မ္းဗိုက္ထဲက အူမ်ား ၏ ေအာ္ျမည္ငို႐ႈိက္သံကို သူ႔ နားက ၾကားလုိက္ရ၏။

မိုးျမင့္ေမာင္၏ ရင္ထဲ၊ အသည္းထဲ၊ အူထဲမွာ တံ ျမက္စည္း ရိွေနသည္။
တံျမက္စည္းသည္ သူ၏ အသည္းစြဲမုန္းသူ။
တံျမက္စည္းကို မုန္း ေသာ္လည္း သူ႔မိန္းမကို သူ မမုန္း။ ဘယ္ေတာ့မွ မမုန္း။

၄။
ထုိအခ်ိန္က သူသည္ ဓာတ္ပံုလည္း႐ုိက္ရင္း ကဗ်ာ မ်ားကို ႐ူးမူးစ။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲ မွာ ေခတ္ၿပိဳင္ကဗ်ာဆရာ အေက်ာ္အေမာ္မ်ား ရိွသည္။ သူတုိ႔ထုိင္ေနက် လက္ဖက္ ရည္ဆုိင္မွာ မိုးျမင့္ေမာင္ မခ်ဥ္းကပ္ရဲ။

“မင္းက တုိ႔လက္ဖက္ ရည္၀ုိင္းမွာ ထုိင္ေလာက္တဲ့ အဆင့္အတန္း ရိွလုိ႔လား”

မိုးျမင့္ေမာင္သည္ ထုိစကားလံုးႏွင့္ ပစ္သတ္ခံ ရမွာ ေၾကာက္သည္။
ေတာင္ဥကၠလာပမွာ ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္ရိွ သည္။ ကိုနီလန္။ သူက လည္း ေတာင္ဥကၠလာပမွာ ဗိုလ္စြဲထားသည္။ မဂၢဇင္း ေပၚမွာ ေက်ာ္ေက်ာ္ၾကား ၾကား ကဗ်ာဆရာေတာ့ မဟုတ္။ မိုးျမင့္ေမာင္၏ ကီးက လူေတာ္ကီးမ်ဳိးမဟုတ္။ အ႐ူး ကီး။ ကိုနီလန္ထံမွာပဲ အ႐ူး ကီးႏွင့္ ပစ္သြင္းကာ ခုိ၀င္ ထားလုိက္၏။ တစ္ညမွာ မိုးျမင့္ေမာင္သည္ ေတာင္ဥကၠလာပမွာ ကဗ်ာဆရာ အဖြဲ႕ႏွင့္ အရက္ေသာက္ရင္း ညဥ့္ႏွစ္နာရီထုိးသြားသည္။ မိန္းမက တံျမက္စည္းႏွင့္ ေစာင့္ေနၿပီ။

မိုးျမင့္ေမာင္ အိမ္ျပန္ လွ်င္ တံျမက္စည္းႏွင့္ အေဆာ္ခံရေတာ့မည္။ သို႔ေသာ္ အိမ္ေတာ့ျပန္ရမည္။ ပလီပလာလုပ္ရမည္။
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ သူ႔ အိမ္၏ ျခံ၀င္းတံခါးကို ေခါင္းႏွင့္ ေဆာင့္တုိက္လုိက္ ၏။
မိန္းမ ထြက္လာသည္။
လက္ထဲမွာ တံျမက္ စည္းႏွင့္။
“ဟဲ့ေကာင္ မိုးျမင့္ေမာင္ လာခဲ့။ ဘယ္အခ်ိန္ ရိွၿပီလဲ။ နင္လူလို အိမ္မျပန္တတ္ ဘူးလား။ ေခြးလိုျပန္လာၿပီး ႏြားလုိျခံ၀မွာ ေ၀ွ႔ေနတာလား”

“ကုိယ္ ေၾကကြဲတယ္ ကြာ”

“လဲေသလိုက္”

“ကဗ်ာဆရာ ကိုနီလန္ ဆံုးသြားၿပီကြာ။ ကုိယ္ေသ သြားတဲ့ ကုိနီလန္အတြက္ လုပ္စရာရိွတာ လုပ္ေပးေနလို႔ ညဥ့္နက္သြားတာပါ”

မိုးျမင့္ေမာင္ ငို႐ႈိက္ လုိက္သည္။
“ကုိယ္ေၾကကဲြတယ္ ကြာ။ ကုိယ္ေၾကကြဲေနၿပီ”

သူ႔မိန္းမ ေတြသြား သည္။
“လာ လာ နင္က်က္သေရ ယုတ္ေနတယ္။ ငါ ေခါင္း ေလွ်ာ္ေပးမယ္”

သူ႔မိန္းမသည္ ထုိညက သူ႔ကို ၾကင္ၾကင္နာနာ ေခါင္း ေလွ်ာ္ေပးလုိက္ေသး၏။
ၿပီးေတာ့ မိန္းမေဘး မွာ သူ ေခြေခြေလးအိပ္စက္ လိုက္၏။ အိပ္မက္ထဲမွာ သူ ငို႐ႈိက္ေန၏။
“ကိုနီလန္ ကုိနီလန္ ခင္ဗ်ား ေသသြားရွာၿပီေနာ္”
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ ေယာင္မ်ားေတာင္ ေယာင္လုိ႔။

၅။
နံနက္မိုးလင္းၿပီ။
မိုးျမင့္ေမာင္ အိပ္ေန ဆဲ။
သူ႔ မိန္းမက ေစ်းျခင္း ေတာင္းေလးကုိင္၍ ေစ်းသြား သည္။
ေစ်းထိပ္က လက္ဖက္ ရည္ဆုိင္၏ ထိပ္ဆံုးစားပြဲမွာ ကဗ်ာဆရာ ကုိနီလန္သည္ ငုတ္တုတ္ႀကီး ထိုင္ေန၏။

ကိုနီလန္သည္ စီးက ရက္ကို ဖြာေန၏။ မိုးျမင့္ေမာင္ မိန္းမ၏ မ်က္လံုးမ်ား ျပာေ၀သြား သည္။ သရဲတေစၦမ်ား ဤကဲ့ သို႔ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာ ငုတ္တုတ္ထုိင္၍ စီးကရက္ ေသာက္တတ္တာလား။ မိန္းမက ေသခ်ာၾကည့္သည္။ ကုိနီလန္ အစစ္။ အေတာင့္လုိက္ႀကီး။ မိုးျမင့္ေမာင္၏ မိန္းမ သည္ ေစ်းထဲသုိ႔ မ၀င္ေတာ့။ အိမ္သုိ႔ လွည့္ျပန္ခဲ့၏။ အိမ္ေရာက္သည္ႏွင့္ တံ ျမက္စည္းကို ဆြဲကိုင္လိုက္ သည္။ မိုးျမင့္ေမာင္၏ ဆံပင္ ကိုဆြဲ၍ ထူမတ္လုိက္၏။ ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္နံ႔ေလးက ေမႊးေနသည္။

“ဟဲ့ မသာေကာင္ မိုးျမင့္ေမာင္ ထစမ္း”

“ကိုနီလန္ေရ အမွ် အမွ်”

“ဟဲ့ေကာင္ အခုထ”

မိန္းမက မိုးျမင့္ေမာင္ ကို တံျမက္စည္းႏွင့္ ေကၽြး ေတာ့သည္။
မိုးျမင့္ေမာင္၏ ကုိယ္ ခႏၶာအႏွံ႔အျပားမွာ တံျမက္ စည္းက်ည္ဆန္မ်ား က် ေရာက္လာပါၿပီ။
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ အိမ္ ေပၚမွာ လွည့္ပတ္ကခုန္ေန ၏။ ေရွာင္တိမ္းေန၏။ ယိုးဒ ယားအကႏွင့္ တံျမည္စည္း ကို ေရွာင္ေန၏။ မလြတ္။ မလြတ္ေျမာက္။

မိုးျမင့္ေမာင္သည္ မိန္းမ ေရွ႕တည့္တည္မွာ ဒူး ေတာက္ထုိင္ခ်လုိက္၏။
“ကုိယ္ လက္နက္ခ်ပါ ၿပီကြာ”

မိုးျမင့္ေမာင္ ငို႐ႈိက္ သည္။
“ဒါ မသာအိမ္ မဟုတ္ ဘူး။ ဟုိမွာ နီလန္လည္း မေသဘူး။ လက္ဖက္ရည္ ဆိုင္မွာ ငုတ္တုတ္”

ဖုန္း
တံျမက္စည္းက သူ႔ ေက်ာေပၚသို႔ က်ေရာက္လာ ၏။
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ သူ႔ ဦးေခါင္းကို သူ႔ မိန္းမ၏ ေျခဖမိုးအစံုသို႔ ႏွိမ့္ခ်လိုက္၏။
မိုးျမင့္ေမာင္၏ နဖူး သည္ သူ႔မိန္းမ၏ ေျခဖမိုး အစံုေပၚမွာ။ မိန္းမ၏ ေျခ ဖမိုးသည္ မိုးျမင့္ေမာင္၏ မ်က္ရည္မ်ားျဖင့္ ပူေႏြးစုိရႊဲ လာ၏။
“ကုိယ္ လိမ္ညာမိပါ တယ္။ ဒီအတြက္ စုိးရြံ႕မိပါ တယ္”

“ငါ့ကို ႐ုပ္ရွင္ ႐ိုက္မျပ နဲ႔”
မိုးျမင့္ေမာင္သည္ မိန္းမ၏ ေျခဖမိုးေပၚမွာ ႐ႈိက္ ႀကီးတငင္ ငိုေန၏။

၆။
ေငြေၾကးေတြ၊ အရက္ ေတြ၊ တံျမက္စည္းေတြ၊ ၀ါး လံုးေတြ၊ သနပ္ခါးတံုးေတြ၊ အဆဲအဆုိ၊ အဟိန္းအ ေဟာက္ေတြ၊ ကင္မရာ ႐ိုက္ ခ်က္ေတြႏွင့္ မိုးျမင့္ေမာင္ သည္ လံုးေထြးရစ္ပတ္ဆဲ။

“မိန္းမကို ခ်စ္လိုက္ပါ။ ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္ စကားေတြ ေျပာၿပီး မိန္းမနဲ႔ ဖက္အိပ္လုိက္”

၃၈ လမ္းက ကုိေက်ာ္ ႀကီး၏ စားေသာက္ဆုိင္မွာ ကုိေက်ာ္ႀကီးက မိုးျမင့္ေမာင္ ကို ေျပာသည္။ ေရႊအရက္ တိုက္ၿပီး ၾကက္ေၾကာ္ ပ်ား ရည္ဆမ္းေကၽြးၿပီး ငါးရွဥ့္ ေျမအိုးခ်က္ေကၽြးၿပီး ေျပာ သည္။
“တစ္ခါေလာက္ အတူ ေနလိုက္ ခ်စ္လိုက္ပါ”

“ကၽြန္ေတာ္ မေအာင္ျမင္ ေတာ့ဘူး ကုိေက်ာ္ႀကီးရ။ အႀကိမ္ႀကိမ္ႀကိဳးစားဖူး တယ္။ မေအာင္ျမင္ဘူး။ အဲေတာ့ မိန္းမက သြားဆုိ ကန္ထုတ္တယ္”

“ႀကိဳးစားၾကည့္ပါ ကိုမိုးျမင့္ေမာင္။ အရက္ကို ေလွ်ာ့ခ်လိုက္။ လန္းဆန္း ေအာင္ေန။ အားေဆးေတြ ဘာေတြစားေပါ့”
“ကၽြန္ေတာ္ မႀကိဳးစား ခ်င္ေတာ့ဘူး ကိုေက်ာ္ႀကီး။ ပင္ပန္းတယ္။ အရက္ ေသာက္ရတာ ေကာင္း တယ္။ ေပါ့ပါးတယ္”

“အဲ့ဒါဆို တံျမက္စည္း ေတြခ်ည္း ဆက္တိုက္က် ေရာက္လာလိမ့္မယ္”

“ကၽြန္ေတာ္ တံျမက္ စည္းကို ႀကိဳဆုိရမွာေပါ့။ မိန္းမက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ တစ္ႏွစ္ႀကီးတယ္။ သူ႐ုိက္ ရင္ ခံရမွာေပ့ါ။ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္လုိ႔ ႐ိုက္တာ ေပါ့”

ညဆယ္နာရီ။ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ ၃၈ လမ္းတစ္ေနရာမွာ ပုလင္းသံ၊ ဖန္ခြက္သံ၊ ဇြန္း သံ၊ ပန္းကန္သံ၊ ရယ္ေမာ သံ၊ ျငင္းခုံသံ၊ စားပြဲထိုး အသံ၊ ေငြရွင္းေကာင္တာမွာ ကိုေက်ာ္ႀကီး၏ ဇနီးအသံ၊ တီဗီြမွာ ေဘာလံုးပြဲအသံ။ အသံမ်ားလည္း လံုးေထြးေန ၏။

မိုးျမင့္ေမာင္သည္ ကုိေက်ာ္ႀကီးတိုက္ေသာ ေရႊ ကို တစ္ခြက္ၿပီးတစ္ခြက္ ေသာက္ေန၏။ ၾကက္သား ေၾကာ္။ သူ စားသည္။ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္သည္ တံျမက္စည္း လွည္းရန္ ေရာက္ လာ၏။ မိုးျမင့္ေမာင္သည္ တံျမက္စည္းကို ျမင္လုိက္ ၏။
“ေၾကာက္ပါၿပီ ခင္ဗ်”

ေမာင္ကိုကို ၊အမရပူရ၊

(ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း၊ ဇူလုိင္လ ၂၀၁၂)

http://shweamyutay.com/

2 comments :

  1. Anonymous said... :

    ဘာ message ေပးခ်င္လို့တင္တာလဲဟင္....
    ဧရာ၀တီကဘဲၿမင့္ေနလို့ လား....

  1. lovecircle said... :

    ႏွစ္လုံး၊သုံးလုံးအတိတ္ေကာက္ဖုိ႔တင္တာထင္တယ္

Post a Comment

 
Copyright © 2014 Irrawaddy Publishing Group. All Rights Reserved