~
“Light & Gold” လို႔ အမည္ေပးထားတဲ့ Artist ဝင္းတင့္ရဲ႕ စတုတၳအႀကိမ္ေျမာက္ တကိုယ္ေတာ္ ပန္းခ်ီျပပြဲကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေလာကနတ္ ပန္းခ်ီျပခန္းမွာ စက္တင္ဘာ ၂ ကေန ၇ ရက္ေန႔အထိ ျပဳလုပ္ပါတယ္။ ျပပြဲမွာ အခရိုင္းလစ္ မီဒီယမ္ သုံးစြဲၿပီးေရးဆြဲထားတဲ့ ပန္းခ်ီကား ၁၂ ကား ပါဝင္ ျပသထားပါတယ္။
Artist ဝင္းတင့္ ႏွင့္ သူ၏ ပန္းခ်ီကားပန္းခ်ီကားေတြကို တခ်က္ ဝင့္ၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ ေရႊေရာင္ အလင္းတန္းေတြ ဖိတ္လွ်ံက်ေနတာကို ခ်က္ခ်င္း သတိျပဳမိလိုက္သလို၊ Tone အားေကာင္းတဲ့ Object ေတြရဲ႕ ခိုင္မာဝင့္ထည္မႈကိုလည္း တဆက္တည္း ျမင္ေတြ႕ ခံစားရပါတယ္။ ေန႔ခင္းလို႔လည္း ယူဆႏိုင္သလို ည လို႔လည္း ယူဆႏိုင္တဲ့ တင္ျပမႈက ထူးျခားမႈတခုပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ အိပ္မက္ဆန္ဆန္ အလင္းေရာင္ျပန္အားနဲ႔ အရာဝတၳဳေတြကို ယွဥ္တြဲ တင္ျပမႈက စိတ္ဝင္စားစရာ ျဖစ္ေနတဲ့ အျပင္ ဓာတ္ပုံ႐ိုက္ယူမွသာ ျမင္ေတြ႕ရႏိုင္တဲ့ ေရာင္ျပန္အရိပ္ေတြလည္း ပန္းခ်ီကားေတြထဲမွာ ေတြ႕ရပါတယ္။ Artist ဝင္းတင့္က သူ႔ရဲ႕ အႏုပညာ ဖန္တီးတင္ျပမႈထဲမွာ သူေတြ႕ႀကဳံျဖတ္သန္းခဲ့ရတာကို ျပန္လည္ ေတြးျမင္ခံစားၿပီး၊ ထင္ဟပ္ျပျခင္းလို႔ ဆိုရမွာပါ။
ပန္းခ်ီကားေတြ အားလုံးဟာ ေရႊတိဂုံရင္ျပင္ေတာ္ ပုံေတြခ်ည့္ပါ။ သို႔ေပမယ့္ လူပုံထည့္သြင္း ေရးဆြဲထားျခင္း ရွိပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္ပါလိမ့္။
“ဘုရား ေက်ာင္းကန္ေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ သေကၤတေတြပါပဲ။ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ Landmark ျဖစ္တဲ့ ေရႊတိဂုံ ရင္ျပင္ေတာ္ကို ေရးဆြဲတာပါ” လို႔ ေျပာပါတယ္။
ပန္းခ်ီကား တခုကို ေရးဆြဲဖို႔ ဘယ္လို ျပင္ဆင္ပါသလဲ လို႔ ဆက္လက္ ေမးျမန္းတဲ့ အခါ သူက - “က်ေနာ္က အခ်ိန္ရရင္ ရသလို Sketch (ပုံၾကမ္း) ေတြ ေရးဆဲြေနေလ့ ရွိပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာ လိုင္းေလးေတြပါမယ္၊ ဒါမွာမဟုတ္ ေလးေထာင့္ကြက္ (Square) ေတြပါမယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ Circle (စက္ဝိုင္း) ေတြလည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္မယ္ေပါ့။ အဲဒီ Element ေတြကို ပုံစံခ်ၾကည့္ပါတယ္။ ဒါေတြက သင္႐ိုးထဲမွာလည္း ပါပါတယ္။ လိုင္းေတြက သစ္ပင္ေတာတန္းေတြ ေတာင္တန္းေတြ အျဖစ္ ေျပာင္းယူ ဖန္တီးဖို႔ ျဖစ္လာတတ္သလို၊ ေလးေထာင့္ကြက္ေတြ၊ စက္ဝိုင္းေတြက Object (အရာဝတၳဳ) ေတြ၊ လူေတြ အျဖစ္လည္း ဖန္တီးဖို႔ ျဖစ္လာပါတယ္။ အဲဒီမွာ စိတ္တိုင္းက်တဲ့ Format ရၿပီဆိုရင္ေတာ့ ဓာတ္ပုံတခ်ိဳ႕နဲ႔ အေျခခံယူ ေပါင္းဆင့္ဖန္တီးပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ Time & Space ကို လ်ာထား ပုံစံခ်ၾကည့္ၿပီး၊ အျပင္မွာရွိတဲ့ အေနအထားနဲ႔ ေပါင္းစပ္ယူတာပါ” လို႔ ေျပာျပပါတယ္။
ျပပြဲမွာ ျပသထားတဲ့ ပန္းခ်ီကားေတြကို ျပပြဲလာၾကည့္တဲ့ ပန္းခ်ီဆရာ တဦးက Impression ဆန္တဲ့ ပန္းခ်ီကားေတြလို႔ မွတ္ခ်က္ခ်ပါတယ္။ ဒီလို မွတ္ခ်က္စကား နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Artist ဝင္းတင့္ ျပန္ေျပာျပတာက - “မဟုတ္ပါဘူး၊ Impression ပန္းခ်ီကားကို ေရးဖို႔အတြက္ ကိုယ္တိုင္ outdoor ထြက္ၿပီး အလင္းနဲ႔ အလင္းျပန္မႈေတြကို ေသခ်ာၾကည့္ ၿပီးေရးတာ။ Plein Air Artist ေပါ့။ က်ေနာ္ ေရးတာက က်ေနာ့္ Sketch ေတြကို ဓာတ္ပုံနဲ႔ ေပါင္းဆင့္ ဖန္တီးတာ။ အလင္းကို အားျပဳတာေတာ့ မွန္ပါတယ္။ အင္ပရက္ရွင္း ပန္းခ်ီကား အမ်ားစုက ျဖစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကာလနဲ႔ အလင္းကို အျမန္ေရးဆြဲတာမ်ိဳးဆိုေတာ့ ပန္းခ်ီကား ႀကီးႀကီးမားမားက ေတြ႕ရနည္းပါတယ္” လို႔ ေျပာပါတယ္။
Artist တဦးဟာ Artwork တခု ဖန္တီးဖို႔ အတြက္ Beauty (အလွအပ) သို႔မဟုတ္ Emotion (စိတ္ခံစားမႈ) သို႔မဟုတ္ Concept (ႏြယ္ဆက္အေတြး) စသည္ျဖင့္ တခုခုအေပၚ အေျချပဳ (Base on) ဖန္တီးတင္ျပၾကပါတယ္။ Artist ဝင္းတင့္ကေတာ့ ဘယ္အေပၚမွာ အေျချပဳ ဖန္တီး တင္ျပတယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္း အခုလို ေျပာျပပါတယ္။
“ပန္းခ်ီကား တခုမွာ Beauty ဆိုတာက ၾကည့္႐ႈသူ အတြက္၊ Emotion က ပန္းခ်ီဆရာအတြက္၊ Concept က ပန္းခ်ီဆရာနဲ႔ ၾကည့္႐ႈသူတို႔ရဲ႕ ေရြးခ်ယ္မႈအတြက္ ဒါမဟုတ္ ေပါင္းစည္းမႈအတြက္လို႔ ဆိုႏိုင္တယ္။ Emotion မ်ားသြားရင္ေတာ့ ပုဂၢလဆန္တဲ့ ဖန္တီးမႈ ျဖစ္သြားႏုိင္ပါတယ္။ ဝန္းက်င္နဲ႔ မသက္ဆိုင္သလို ျဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ဒီ သုံးမ်ိဳးကို မွ်မွ်တတ ေပါင္းစပ္တင္ျပတာလို႔ ယူဆပါတယ္”
Artist ဝင္းတင့္ ၏ Light & Gold ပန္းခ်ီကား
၁၉၆၆ ခုႏွစ္ဖြား၊ ပ်ဥ္းမနား ဇာတိသား Artsit ဟာ လက္ရွိမွာ ရန္ကုန္ ပန္းခ်ီပန္းပုေက်ာင္းမွာ ပန္းခ်ီနည္းျပတဦးအျဖစ္ တာဝန္ယူ သင္ၾကားေပးေနသူ ျဖစ္သလို ပန္းခ်ီကို တစိုက္မတ္မတ္ ေရးဆြဲေနသူပါ။ ၿပီးေတာ့ သူဟာ စာနယ္ဇင္း သ႐ုပ္ေဖာ္ ပန္းခ်ီလည္း ေရးဆြဲရာမွာလည္း ထင္ရွားသူပါ။ သူဟာ Myanmar Contemporary Art Award 2004 (Finalist) မွာ ပါဝင္ခဲ့ၿပီး၊ သူ႔ရဲ႕ လက္ရာတခ်ိဳ႕ကို အမ်ိဳးသားျပတိုက္မွာ စုေဆာင္းျပသထား ပါတယ္။ ၁၉၈၅ ကေနၿပီး လက္ရွိ ၂ဝ၁၃ အတြင္း အုပ္စုျပပြဲေပါင္းမ်ားစြာမွာ ပါဝင္ျပသခဲ့သလို တကိုယ္ေတာ္ျပပြဲအျဖစ္ ၄ ႀကိမ္ျပသႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
သူ႔ဘဝ သူ႔ျဖတ္သန္းမႈမွာ ေတြ႕ႀကဳံရတဲ့ ႏိုင္ငံေရး ျဖစ္စဥ္မ်ားကေရာ သူ႔ဘဝ သူ႔အႏုပညာဖန္တီးမႈကို ႐ိုက္ခတ္မႈေတြ ရွိခဲ့ပါသလား။
႐ိုက္ခတ္မႈ ေစ့ေဆာ္မႈေတြ ရွိခဲ့တယ္ ဆိုရင္ ဘယ္လိုပါလိမ့္။ သူ ရွင္းလင္းေျပာျပတာက -
“က်ေနာ့္ရဲ႕ ပန္းခ်ီကားေတြထဲမွာ ျဖာက်ေနတဲ့ အလင္းတန္းေတြက ေန႔ခင္းလို ျဖစ္ေနတယ္၊ တခ်ိန္တည္းမွာပဲ တခ်ိဳ႕ပန္းခ်ီကားေတြဟာ တည္ၿငိမ္တိတ္ဆိတ္တဲ့ ညျဖစ္ေနတဲ့ ပန္းခ်ီကားကိုလည္း ေတြ႕ရမွာပါ။
ဒါဟာ က်ေနာ့္ ဘဝျဖတ္သန္း ခဲ့ရမႈနဲ႔ လက္ရွိ ဘဝ ျဖစ္တည္ေနတာကို ဆက္စပ္တင္ျပတာပါပဲ။
ဒါဟာ က်ေနာ့္ကို ႐ိုက္ခတ္တဲ့ ေခတ္ကာလ အပါအဝင္ ေလာက အျမင္လို႔လည္း ေျပာရင္ရပါတယ္”
ေရႊေရာင္အလင္းတို႔ လွလွပပ ယိမ္းႏြဲ႕ ေရာင္ျပန္ဟပ္မႈေတြကို တင္ျပေရးဆြဲထားတဲ့ Artist ဝင္းတင့္ရဲ႕ ပန္းခ်ီကားေတြ ထဲမွာ ေခတ္ၿပိဳင္ခံစားမႈနဲ႔ အတူ Narrative Story ေတြ ေျပာျပေနပါေတာ့တယ္။ ။
ႏိုင္စြမ္း
(ေက်ာ္ၿဖိဳးသာကလည္း ဧရာ၀တီ အဂၤလိပ္ပုိင္း စာမ်က္ႏွာ http://www.irrawaddy.org/archives/43352 မွာ A Vision of Gold and Light ဆုိတ့ဲ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ေရးသားထားပါတယ္)
.
“Light & Gold” လို႔ အမည္ေပးထားတဲ့ Artist ဝင္းတင့္ရဲ႕ စတုတၳအႀကိမ္ေျမာက္ တကိုယ္ေတာ္ ပန္းခ်ီျပပြဲကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေလာကနတ္ ပန္းခ်ီျပခန္းမွာ စက္တင္ဘာ ၂ ကေန ၇ ရက္ေန႔အထိ ျပဳလုပ္ပါတယ္။ ျပပြဲမွာ အခရိုင္းလစ္ မီဒီယမ္ သုံးစြဲၿပီးေရးဆြဲထားတဲ့ ပန္းခ်ီကား ၁၂ ကား ပါဝင္ ျပသထားပါတယ္။
Artist ဝင္းတင့္ ႏွင့္ သူ၏ ပန္းခ်ီကားပန္းခ်ီကားေတြကို တခ်က္ ဝင့္ၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ ေရႊေရာင္ အလင္းတန္းေတြ ဖိတ္လွ်ံက်ေနတာကို ခ်က္ခ်င္း သတိျပဳမိလိုက္သလို၊ Tone အားေကာင္းတဲ့ Object ေတြရဲ႕ ခိုင္မာဝင့္ထည္မႈကိုလည္း တဆက္တည္း ျမင္ေတြ႕ ခံစားရပါတယ္။ ေန႔ခင္းလို႔လည္း ယူဆႏိုင္သလို ည လို႔လည္း ယူဆႏိုင္တဲ့ တင္ျပမႈက ထူးျခားမႈတခုပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ အိပ္မက္ဆန္ဆန္ အလင္းေရာင္ျပန္အားနဲ႔ အရာဝတၳဳေတြကို ယွဥ္တြဲ တင္ျပမႈက စိတ္ဝင္စားစရာ ျဖစ္ေနတဲ့ အျပင္ ဓာတ္ပုံ႐ိုက္ယူမွသာ ျမင္ေတြ႕ရႏိုင္တဲ့ ေရာင္ျပန္အရိပ္ေတြလည္း ပန္းခ်ီကားေတြထဲမွာ ေတြ႕ရပါတယ္။ Artist ဝင္းတင့္က သူ႔ရဲ႕ အႏုပညာ ဖန္တီးတင္ျပမႈထဲမွာ သူေတြ႕ႀကဳံျဖတ္သန္းခဲ့ရတာကို ျပန္လည္ ေတြးျမင္ခံစားၿပီး၊ ထင္ဟပ္ျပျခင္းလို႔ ဆိုရမွာပါ။
ပန္းခ်ီကားေတြ အားလုံးဟာ ေရႊတိဂုံရင္ျပင္ေတာ္ ပုံေတြခ်ည့္ပါ။ သို႔ေပမယ့္ လူပုံထည့္သြင္း ေရးဆြဲထားျခင္း ရွိပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္ပါလိမ့္။
“ဘုရား ေက်ာင္းကန္ေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ သေကၤတေတြပါပဲ။ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ Landmark ျဖစ္တဲ့ ေရႊတိဂုံ ရင္ျပင္ေတာ္ကို ေရးဆြဲတာပါ” လို႔ ေျပာပါတယ္။
ပန္းခ်ီကား တခုကို ေရးဆြဲဖို႔ ဘယ္လို ျပင္ဆင္ပါသလဲ လို႔ ဆက္လက္ ေမးျမန္းတဲ့ အခါ သူက - “က်ေနာ္က အခ်ိန္ရရင္ ရသလို Sketch (ပုံၾကမ္း) ေတြ ေရးဆဲြေနေလ့ ရွိပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာ လိုင္းေလးေတြပါမယ္၊ ဒါမွာမဟုတ္ ေလးေထာင့္ကြက္ (Square) ေတြပါမယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ Circle (စက္ဝိုင္း) ေတြလည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္မယ္ေပါ့။ အဲဒီ Element ေတြကို ပုံစံခ်ၾကည့္ပါတယ္။ ဒါေတြက သင္႐ိုးထဲမွာလည္း ပါပါတယ္။ လိုင္းေတြက သစ္ပင္ေတာတန္းေတြ ေတာင္တန္းေတြ အျဖစ္ ေျပာင္းယူ ဖန္တီးဖို႔ ျဖစ္လာတတ္သလို၊ ေလးေထာင့္ကြက္ေတြ၊ စက္ဝိုင္းေတြက Object (အရာဝတၳဳ) ေတြ၊ လူေတြ အျဖစ္လည္း ဖန္တီးဖို႔ ျဖစ္လာပါတယ္။ အဲဒီမွာ စိတ္တိုင္းက်တဲ့ Format ရၿပီဆိုရင္ေတာ့ ဓာတ္ပုံတခ်ိဳ႕နဲ႔ အေျခခံယူ ေပါင္းဆင့္ဖန္တီးပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ Time & Space ကို လ်ာထား ပုံစံခ်ၾကည့္ၿပီး၊ အျပင္မွာရွိတဲ့ အေနအထားနဲ႔ ေပါင္းစပ္ယူတာပါ” လို႔ ေျပာျပပါတယ္။
ျပပြဲမွာ ျပသထားတဲ့ ပန္းခ်ီကားေတြကို ျပပြဲလာၾကည့္တဲ့ ပန္းခ်ီဆရာ တဦးက Impression ဆန္တဲ့ ပန္းခ်ီကားေတြလို႔ မွတ္ခ်က္ခ်ပါတယ္။ ဒီလို မွတ္ခ်က္စကား နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Artist ဝင္းတင့္ ျပန္ေျပာျပတာက - “မဟုတ္ပါဘူး၊ Impression ပန္းခ်ီကားကို ေရးဖို႔အတြက္ ကိုယ္တိုင္ outdoor ထြက္ၿပီး အလင္းနဲ႔ အလင္းျပန္မႈေတြကို ေသခ်ာၾကည့္ ၿပီးေရးတာ။ Plein Air Artist ေပါ့။ က်ေနာ္ ေရးတာက က်ေနာ့္ Sketch ေတြကို ဓာတ္ပုံနဲ႔ ေပါင္းဆင့္ ဖန္တီးတာ။ အလင္းကို အားျပဳတာေတာ့ မွန္ပါတယ္။ အင္ပရက္ရွင္း ပန္းခ်ီကား အမ်ားစုက ျဖစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကာလနဲ႔ အလင္းကို အျမန္ေရးဆြဲတာမ်ိဳးဆိုေတာ့ ပန္းခ်ီကား ႀကီးႀကီးမားမားက ေတြ႕ရနည္းပါတယ္” လို႔ ေျပာပါတယ္။
Artist တဦးဟာ Artwork တခု ဖန္တီးဖို႔ အတြက္ Beauty (အလွအပ) သို႔မဟုတ္ Emotion (စိတ္ခံစားမႈ) သို႔မဟုတ္ Concept (ႏြယ္ဆက္အေတြး) စသည္ျဖင့္ တခုခုအေပၚ အေျချပဳ (Base on) ဖန္တီးတင္ျပၾကပါတယ္။ Artist ဝင္းတင့္ကေတာ့ ဘယ္အေပၚမွာ အေျချပဳ ဖန္တီး တင္ျပတယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္း အခုလို ေျပာျပပါတယ္။
“ပန္းခ်ီကား တခုမွာ Beauty ဆိုတာက ၾကည့္႐ႈသူ အတြက္၊ Emotion က ပန္းခ်ီဆရာအတြက္၊ Concept က ပန္းခ်ီဆရာနဲ႔ ၾကည့္႐ႈသူတို႔ရဲ႕ ေရြးခ်ယ္မႈအတြက္ ဒါမဟုတ္ ေပါင္းစည္းမႈအတြက္လို႔ ဆိုႏိုင္တယ္။ Emotion မ်ားသြားရင္ေတာ့ ပုဂၢလဆန္တဲ့ ဖန္တီးမႈ ျဖစ္သြားႏုိင္ပါတယ္။ ဝန္းက်င္နဲ႔ မသက္ဆိုင္သလို ျဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ဒီ သုံးမ်ိဳးကို မွ်မွ်တတ ေပါင္းစပ္တင္ျပတာလို႔ ယူဆပါတယ္”
Artist ဝင္းတင့္ ၏ Light & Gold ပန္းခ်ီကား
၁၉၆၆ ခုႏွစ္ဖြား၊ ပ်ဥ္းမနား ဇာတိသား Artsit ဟာ လက္ရွိမွာ ရန္ကုန္ ပန္းခ်ီပန္းပုေက်ာင္းမွာ ပန္းခ်ီနည္းျပတဦးအျဖစ္ တာဝန္ယူ သင္ၾကားေပးေနသူ ျဖစ္သလို ပန္းခ်ီကို တစိုက္မတ္မတ္ ေရးဆြဲေနသူပါ။ ၿပီးေတာ့ သူဟာ စာနယ္ဇင္း သ႐ုပ္ေဖာ္ ပန္းခ်ီလည္း ေရးဆြဲရာမွာလည္း ထင္ရွားသူပါ။ သူဟာ Myanmar Contemporary Art Award 2004 (Finalist) မွာ ပါဝင္ခဲ့ၿပီး၊ သူ႔ရဲ႕ လက္ရာတခ်ိဳ႕ကို အမ်ိဳးသားျပတိုက္မွာ စုေဆာင္းျပသထား ပါတယ္။ ၁၉၈၅ ကေနၿပီး လက္ရွိ ၂ဝ၁၃ အတြင္း အုပ္စုျပပြဲေပါင္းမ်ားစြာမွာ ပါဝင္ျပသခဲ့သလို တကိုယ္ေတာ္ျပပြဲအျဖစ္ ၄ ႀကိမ္ျပသႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
သူ႔ဘဝ သူ႔ျဖတ္သန္းမႈမွာ ေတြ႕ႀကဳံရတဲ့ ႏိုင္ငံေရး ျဖစ္စဥ္မ်ားကေရာ သူ႔ဘဝ သူ႔အႏုပညာဖန္တီးမႈကို ႐ိုက္ခတ္မႈေတြ ရွိခဲ့ပါသလား။
႐ိုက္ခတ္မႈ ေစ့ေဆာ္မႈေတြ ရွိခဲ့တယ္ ဆိုရင္ ဘယ္လိုပါလိမ့္။ သူ ရွင္းလင္းေျပာျပတာက -
“က်ေနာ့္ရဲ႕ ပန္းခ်ီကားေတြထဲမွာ ျဖာက်ေနတဲ့ အလင္းတန္းေတြက ေန႔ခင္းလို ျဖစ္ေနတယ္၊ တခ်ိန္တည္းမွာပဲ တခ်ိဳ႕ပန္းခ်ီကားေတြဟာ တည္ၿငိမ္တိတ္ဆိတ္တဲ့ ညျဖစ္ေနတဲ့ ပန္းခ်ီကားကိုလည္း ေတြ႕ရမွာပါ။
ဒါဟာ က်ေနာ့္ ဘဝျဖတ္သန္း ခဲ့ရမႈနဲ႔ လက္ရွိ ဘဝ ျဖစ္တည္ေနတာကို ဆက္စပ္တင္ျပတာပါပဲ။
ဒါဟာ က်ေနာ့္ကို ႐ိုက္ခတ္တဲ့ ေခတ္ကာလ အပါအဝင္ ေလာက အျမင္လို႔လည္း ေျပာရင္ရပါတယ္”
ေရႊေရာင္အလင္းတို႔ လွလွပပ ယိမ္းႏြဲ႕ ေရာင္ျပန္ဟပ္မႈေတြကို တင္ျပေရးဆြဲထားတဲ့ Artist ဝင္းတင့္ရဲ႕ ပန္းခ်ီကားေတြ ထဲမွာ ေခတ္ၿပိဳင္ခံစားမႈနဲ႔ အတူ Narrative Story ေတြ ေျပာျပေနပါေတာ့တယ္။ ။
ႏိုင္စြမ္း
(ေက်ာ္ၿဖိဳးသာကလည္း ဧရာ၀တီ အဂၤလိပ္ပုိင္း စာမ်က္ႏွာ http://www.irrawaddy.org/archives/43352 မွာ A Vision of Gold and Light ဆုိတ့ဲ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ေရးသားထားပါတယ္)
.
0 comments :
Post a Comment