~
"...စင္ေပၚကေန “ဒါပဲ” ဆိုတဲ့သေဘာ လုပ္ျပၾကတာပါ။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေဘာင္းဘီခြ မ,ျခင္းဟာ ဟစ္ေဟာ့ပ္ သီဆိုသူတိုင္းအတြက္ မျဖစ္မေန ပုံတူကူးရမယ့္ ပုံစံ ျဖစ္သြားပါတယ္။
သီခ်င္းပုံစံကို ပုံတူကူးျခင္းက ကမၻာနဲ႔အဝန္းမွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ကိစၥျဖစ္လို႔ အျပစ္မဆိုသာပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ အျပဳအမူကိုပါ ပုံတူကူးျခင္းကေတာ့ လက္ခံဖုိ႔ သင့္မသင့္ လူငယ္ေတြ စဥ္းစားသင့္ပါတယ္..."
(မွတ္ခ်က္ - ႏုိဝင္ဘာ ၁၁၊ တနလၤာေန႔ကထုတ္ အလင္းတန္းဂ်ာနယ္မွာ ေတြ႔ရတ့ဲ ဆရာဝင္းၿငိမ္းရဲ႕ေဆာင္းပါး ျဖစ္ပါတယ္။ အလင္းတန္းဂ်ာနယ္ရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႔ ဒီဘေလာ့မွာ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။)
ၾသဂုတ္လ ၁၄ ရက္ေန႔မွာ က်ေနာ္ ႐ုံးကိုသြားဖုိ႔ အိမ္က ေလွကားအဆင္း ေခ်ာ္က်ခဲ့ရာက အ႐ိုး အက္သြားတဲ့အတြက္ အခုဆိုရင္ တုတ္ေကာက္တေခ်ာင္းနဲ႔ လမ္းေလွ်ာက္ေနရပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ဖိတ္လာတဲ့ ပြဲမွန္သမွ်ကို မလႊဲသာ မေရွာင္သာတဲ့ပြဲကလြဲရင္ မတက္ေတာ့ပါဘူး။
ပြဲက်င္းပတဲ့ ေနရာက ေလွကားနဲ႔ တက္ရမယ္ ဆိုရင္လည္း မေရာက္ေတာ့ပါဘူး။
ႏိုဝင္ဘာလ ၃ ရက္ေန႔မွာ က်င္းပမယ့္ ေရႊ FM ရဲ႕ စတုတၳ ႏွစ္ပတ္လည္ အခမ္းအနားကို တက္ေရာက္ဖို႔ ဖိတ္စာ ေရာက္ခဲ့ေပမယ့္လည္း မတက္ျဖစ္ေတာ့ဘဲ
အိမ္ကေန MNTV က တိုက္႐ိုက္ လႊင့္တာကိုပဲ ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။
အသက္အရြယ္အားျဖင့္ ၇ဝ နားကို ခ်ည္းကပ္လာၿပီျဖစ္လို႔ လူငယ္ေတြရဲ႕ သီခ်င္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို နားမဝင္ေသာ္ျငားလည္း သူတို႔ေခတ္ေပကိုးလို႔ ေအာက္ေမ့လက္ခံပါတယ္။
သီခ်င္းမ်ားနည္းတူ ဒီေခတ္မွာ မပါမျဖစ္ ရွိလာတဲ့ အကအဖြဲ႕မ်ားရဲ႕ တင္ဆက္မႈမ်ားကိုလည္း အလြန္အၾကဴး မဟုတ္ရင္ မခ်စ္ေသာ္လည္း ေအာင့္ကာနမ္း ဆိုသလို လက္ခံပါတယ္။
ဟစ္ေဟာ့ပ္ေတြ ေပၚကာစက ကမ္းနားလမ္း ဟိုတယ္မွာ က်င္းပတဲ့ ပြဲတပြဲမွာ အဆိုေက်ာ္က သီဆိုရင္း ေဘာင္းဘီခြကို အႀကိမ္ ၂ဝ မက မ,မၿပီး ကျပပါတယ္။
ပထမဆုံး အႀကိမ္ ျမင္ေတြ႕လုိက္ရတာ ျဖစ္လို႔ ေတာ္ေတာ္ ကသိကေအာက္ ခံစားခဲ့ရပါတယ္။
ဒီအေၾကာင္းကို အလင္းတန္း ဂ်ာနယ္မွာ ေဆာင္းပါးတပုဒ္ ေရးၿပီး ေဖာ္ျပဖို႔ ႀကိဳးစားေပမယ့္ စာေပစိစစ္ေရးက ျဖဳတ္ခိုင္းတာေၾကာင့္ ျဖဳတ္ေပးခဲ့ရပါတယ္။
ဟစ္ေဟာ့ပ္ ဂီတရဲ႕ ဇာစ္ျမစ္နဲ႔ လူမည္းအဆိုေက်ာ္ေတြ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုလုပ္တာလဲလို႔ ဆန္းစစ္ၾကည့္ေတာ့ ဒီသီခ်င္းေတြကို တီထြင္ သီဆိုသူေတြက လူမည္းမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။
အမ်ားစု နားေထာင္သူေတြက လူျဖဴမ်ား ျဖစ္တာေၾကာင့္ သီဆုိသူ လူမည္းမ်ားက စင္ေပၚကေန “ဒါပဲ” ဆိုတဲ့သေဘာ လုပ္ျပၾကတာပါ။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေဘာင္းဘီခြ မ,ျခင္းဟာ ဟစ္ေဟာ့ပ္ သီဆိုသူတိုင္းအတြက္ မျဖစ္မေန ပုံတူကူးရမယ့္ ပုံစံ ျဖစ္သြားပါတယ္။
သီခ်င္းပုံစံကို ပုံတူကူးျခင္းက ကမၻာနဲ႔အဝန္းမွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ကိစၥျဖစ္လို႔ အျပစ္မဆိုသာပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ အျပဳအမူကိုပါ ပုံတူကူးျခင္းကေတာ့ လက္ခံဖုိ႔ သင့္မသင့္ လူငယ္ေတြ စဥ္းစားသင့္ပါတယ္။
လူမည္းေတြက လူျဖဴေတြကို “ဒါပဲကြ”လို႔ လုပ္ျပတာကို က်ေနာ္တို႔ ကေလးေတြက လုိက္လုပ္ရင္ စင္ေအာက္မွာ ၾကည့္ေနတဲ့သူ အားလုံးကို ေစာ္ကားတာနဲ႔ အတူတူပါပဲ။
တီဗြီဖန္သားျပင္ေပၚမွာ ဟစ္ေဟာ့ပ္ လူငယ္သုံးေယာက္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈကို ေတြ႕ရပါတယ္။
နာမည္အႀကီးဆုံးလို႔ ဆိုႏိုင္တဲ့ ဟစ္ေဟာ့ပ္ လူငယ္က မ,လိုက္တဲ့ အမ၊ သီခ်င္းအစ အဆုံးမွာ အႀကိမ္ ၂ဝ မကပါဘူး။
ဒီအစီအစဥ္က ပြဲခင္းထဲမွာရွိတဲ့ ပရိသတ္သာမက တိုက္႐ိုက္ လႊင့္ထုတ္ေနတာ ျဖစ္လို႔ တႏိုင္ငံလုံးက ေတးခ်စ္သူေတြ ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကပါတယ္။
သူ႔အဘိုး အရြယ္၊ သူ႔အေဖ အရြယ္၊ သူ႔ဦးေလး အရြယ္ အားလုံး ပါဝင္ႏုိင္ပါတယ္။ ေစာ္ကားလိုက္တာမွ တတိုင္းျပည္လုံးကိုပါပဲလား။
သူကေတာ့ ေစာ္ကားလိုက္မယ့္လို႔ ရည္ရြယ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူ႔အျပဳအမူက ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို ဆိုးဝါးပါတယ္။
တျခားလိုင္းကို ေျပာင္းျပန္ရင္လည္း ကိုရီးယားကားနဲ႔ ေတြ႕ဦးမယ္။
ၿပီးေတာ့ ကိုယ္က သတင္းသမားပီပီ ဘယ္သူေတြ ဆုရမွာလဲ ဆိုတာကိုလည္း သိခ်င္ေသးတာဆိုေတာ့ ဒီလိုင္းကိုပဲ ဆက္ၾကည့္ပါတယ္။
Artist of the Year ဆုရသြားတဲ့ စိုင္းစုိင္းခမ္းလႈိင္ရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖမႈကို ၾကည့္ရပါတယ္။
ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆိုင္ဆိုင္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈေတြနဲ႔ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္က ပရိသတ္ႀကိဳက္တဲ့ သူ႔သီခ်င္းကို တဆက္တည္း သီဆိုတင္ဆက္ရာမွာ အကအဖြဲ႕ကလည္း စိုင္းစိုင္းနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္းၿပီး အစြမ္းကုန္ ကၾကပါတယ္။ နာမည္ႀကီး အကဖြဲ႔ တဖြဲ႔ပါ။
ဖန္သားျပင္ေပၚမွာ မိန္းကေလးတေယာက္ ကျပေနတာကို ၾကည့္ေနရင္းက အတိုဆုံး ဝတ္ထားတဲ့ Hot Pant ေအာက္ကေန အျဖဴစတစ ထြက္ေနတာကို လွစ္ခနဲ ျမင္လုိက္ရပါတယ္။
ေသခ်ာေပါက္ အတြင္းခံ ေဘာင္းဘီပါ။ ပြဲခင္းထဲမွာ ရွိတဲ့ ပရိသတ္မ်ားလည္း ျမင္ေလာက္ပါတယ္။
ေနာက္တေန႔ ႐ုံးေရာက္ေတာ့ အလင္းတန္း ဂ်ာနယ္အတြက္ မွတ္တမ္းဓာတ္ပုံ ႐ိုက္ကူးလာတဲ့ ကိုလင္းႏိုင္ဦးရဲ႕ လက္ရာပုံေတြကို ၾကည့္လိုက္ရာမွာေတာ့ အဲဒီ မိန္းကေလးက
တစ္ဖက္တည္း ထြက္ေနတာ မဟုတ္ဘဲ ႏွစ္ဖက္စလုံး ဇာစမ်ား ထြက္ေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ တဖက္တည္း ထြက္တယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔က ကရင္း ခုန္ရင္း မေတာ္တဆ ထြက္လာတယ္လို႔ ယူဆစရာ ရွိေပမယ့္ ႏွစ္ဖက္စလုံး ထြက္ေနျခင္းကေတာ့ မေတာ္တဆ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။
တမင္တကာ ထုတ္ထားျခင္းလုိ႔ ယူဆပါတယ္။
တခ်ဳိ႕ လူငယ္မ်ားရဲ႕ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈက ေတာ္ေတာ္ ႐ိုင္းပ်လာပါၿပီ။
ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈလို႔ ေျပာရင္ ခင္ဗ်ားက ထုိင္မသိမ္းနဲ႔ လုံခ်ည္ဝတ္ၿပီး ကေစခ်င္တာလားလို႔ ေမးၾကပါလိမ့္မယ္။
ဒီလို ေခတ္ေနာက္ျပန္ ဆြဲဖို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ေခတ္မီၾကပါ။ ကမၻာနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္းၾကပါ။ သို႔ေသာ္ ျမန္မာလူမ်ဳိးတို႔ရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈကိုလည္း မေမ့ၾကပါနဲ႔လို႔ ေျပာခ်င္တယ္။
တခါတုန္းကလည္း ဆီဒိုးနား ဟိုတယ္မွာ က်င္းပတဲ့ ပြဲတပြဲမွာ အေနာက္တိုင္း ေတးသြားနဲ႔ စုံတြဲကၾကရင္း အခ်ပိုဒ္မွာ မိန္းကေလးရဲ႕ ခါးကို အမ်ဳိးသားေလး လက္ဖ်ံေပၚမွာ ေကာ့သြားေစၿပီး
ေပါင္ရင္းခြဆုံကို အမ်ဳိးသားကေလးက စုံစုံမက္မက္ နမ္းလိုက္တာ ဓာတ္ပုံမွတ္တမ္းနဲ႔တကြ အလင္းတန္းမွာ ေဖာ္ျပဖူးပါတယ္။
ဒါလည္း က်ေနာ္ ညႊန္မွဴးကို သြားျပၿပီး အက်ဳိးအေၾကာင္း ေျပာလို႔ ေဖာ္ျပခြင့္ ရခဲ့တာပါ။
အခုလည္း မျပခ်င္ေပမယ့္ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ ျပႏုိင္ေအာင္ေတာ့ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔က အႏုပညာ ဂ်ာနယ္သက္သက္ မဟုတ္ပါ။
အဝါေရာင္လည္း မဟုတ္ ၊ အျပာေရာင္လည္း မဟုတ္ပါ။ မလႊဲသာ မေရွာင္သာလို႔ ျပလိုက္ရျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီပုံေၾကာင့္ လူႀကီးပရိသတ္မ်ား စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္တယ္ ဆိုရင္လည္း ကိုယ့္သားသမီးမ်ားရဲ႕ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈတို႔ကို ထိန္းေပးၾကပါလို႔ ေျပာခ်င္သလို တာဝန္ရွိ ပုဂၢိဳလ္မ်ားကလည္း ထုိက္သင့္သလို စည္းကမ္းမ်ား ခ်မွတ္ေပးၿပီး ကယ္ေတာ္မူၾကပါဗ်ဳိ႕ လို႔ က်ေနာ္ ေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္။
ဝင္းၿငိမ္း
.
"...စင္ေပၚကေန “ဒါပဲ” ဆိုတဲ့သေဘာ လုပ္ျပၾကတာပါ။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေဘာင္းဘီခြ မ,ျခင္းဟာ ဟစ္ေဟာ့ပ္ သီဆိုသူတိုင္းအတြက္ မျဖစ္မေန ပုံတူကူးရမယ့္ ပုံစံ ျဖစ္သြားပါတယ္။
သီခ်င္းပုံစံကို ပုံတူကူးျခင္းက ကမၻာနဲ႔အဝန္းမွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ကိစၥျဖစ္လို႔ အျပစ္မဆိုသာပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ အျပဳအမူကိုပါ ပုံတူကူးျခင္းကေတာ့ လက္ခံဖုိ႔ သင့္မသင့္ လူငယ္ေတြ စဥ္းစားသင့္ပါတယ္..."
(မွတ္ခ်က္ - ႏုိဝင္ဘာ ၁၁၊ တနလၤာေန႔ကထုတ္ အလင္းတန္းဂ်ာနယ္မွာ ေတြ႔ရတ့ဲ ဆရာဝင္းၿငိမ္းရဲ႕ေဆာင္းပါး ျဖစ္ပါတယ္။ အလင္းတန္းဂ်ာနယ္ရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႔ ဒီဘေလာ့မွာ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။)
ၾသဂုတ္လ ၁၄ ရက္ေန႔မွာ က်ေနာ္ ႐ုံးကိုသြားဖုိ႔ အိမ္က ေလွကားအဆင္း ေခ်ာ္က်ခဲ့ရာက အ႐ိုး အက္သြားတဲ့အတြက္ အခုဆိုရင္ တုတ္ေကာက္တေခ်ာင္းနဲ႔ လမ္းေလွ်ာက္ေနရပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ဖိတ္လာတဲ့ ပြဲမွန္သမွ်ကို မလႊဲသာ မေရွာင္သာတဲ့ပြဲကလြဲရင္ မတက္ေတာ့ပါဘူး။
ပြဲက်င္းပတဲ့ ေနရာက ေလွကားနဲ႔ တက္ရမယ္ ဆိုရင္လည္း မေရာက္ေတာ့ပါဘူး။
ႏိုဝင္ဘာလ ၃ ရက္ေန႔မွာ က်င္းပမယ့္ ေရႊ FM ရဲ႕ စတုတၳ ႏွစ္ပတ္လည္ အခမ္းအနားကို တက္ေရာက္ဖို႔ ဖိတ္စာ ေရာက္ခဲ့ေပမယ့္လည္း မတက္ျဖစ္ေတာ့ဘဲ
အိမ္ကေန MNTV က တိုက္႐ိုက္ လႊင့္တာကိုပဲ ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။
အသက္အရြယ္အားျဖင့္ ၇ဝ နားကို ခ်ည္းကပ္လာၿပီျဖစ္လို႔ လူငယ္ေတြရဲ႕ သီခ်င္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို နားမဝင္ေသာ္ျငားလည္း သူတို႔ေခတ္ေပကိုးလို႔ ေအာက္ေမ့လက္ခံပါတယ္။
သီခ်င္းမ်ားနည္းတူ ဒီေခတ္မွာ မပါမျဖစ္ ရွိလာတဲ့ အကအဖြဲ႕မ်ားရဲ႕ တင္ဆက္မႈမ်ားကိုလည္း အလြန္အၾကဴး မဟုတ္ရင္ မခ်စ္ေသာ္လည္း ေအာင့္ကာနမ္း ဆိုသလို လက္ခံပါတယ္။
ဟစ္ေဟာ့ပ္ေတြ ေပၚကာစက ကမ္းနားလမ္း ဟိုတယ္မွာ က်င္းပတဲ့ ပြဲတပြဲမွာ အဆိုေက်ာ္က သီဆိုရင္း ေဘာင္းဘီခြကို အႀကိမ္ ၂ဝ မက မ,မၿပီး ကျပပါတယ္။
ပထမဆုံး အႀကိမ္ ျမင္ေတြ႕လုိက္ရတာ ျဖစ္လို႔ ေတာ္ေတာ္ ကသိကေအာက္ ခံစားခဲ့ရပါတယ္။
ဒီအေၾကာင္းကို အလင္းတန္း ဂ်ာနယ္မွာ ေဆာင္းပါးတပုဒ္ ေရးၿပီး ေဖာ္ျပဖို႔ ႀကိဳးစားေပမယ့္ စာေပစိစစ္ေရးက ျဖဳတ္ခိုင္းတာေၾကာင့္ ျဖဳတ္ေပးခဲ့ရပါတယ္။
ဟစ္ေဟာ့ပ္ ဂီတရဲ႕ ဇာစ္ျမစ္နဲ႔ လူမည္းအဆိုေက်ာ္ေတြ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုလုပ္တာလဲလို႔ ဆန္းစစ္ၾကည့္ေတာ့ ဒီသီခ်င္းေတြကို တီထြင္ သီဆိုသူေတြက လူမည္းမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။
အမ်ားစု နားေထာင္သူေတြက လူျဖဴမ်ား ျဖစ္တာေၾကာင့္ သီဆုိသူ လူမည္းမ်ားက စင္ေပၚကေန “ဒါပဲ” ဆိုတဲ့သေဘာ လုပ္ျပၾကတာပါ။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေဘာင္းဘီခြ မ,ျခင္းဟာ ဟစ္ေဟာ့ပ္ သီဆိုသူတိုင္းအတြက္ မျဖစ္မေန ပုံတူကူးရမယ့္ ပုံစံ ျဖစ္သြားပါတယ္။
သီခ်င္းပုံစံကို ပုံတူကူးျခင္းက ကမၻာနဲ႔အဝန္းမွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ကိစၥျဖစ္လို႔ အျပစ္မဆိုသာပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ အျပဳအမူကိုပါ ပုံတူကူးျခင္းကေတာ့ လက္ခံဖုိ႔ သင့္မသင့္ လူငယ္ေတြ စဥ္းစားသင့္ပါတယ္။
လူမည္းေတြက လူျဖဴေတြကို “ဒါပဲကြ”လို႔ လုပ္ျပတာကို က်ေနာ္တို႔ ကေလးေတြက လုိက္လုပ္ရင္ စင္ေအာက္မွာ ၾကည့္ေနတဲ့သူ အားလုံးကို ေစာ္ကားတာနဲ႔ အတူတူပါပဲ။
တီဗြီဖန္သားျပင္ေပၚမွာ ဟစ္ေဟာ့ပ္ လူငယ္သုံးေယာက္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈကို ေတြ႕ရပါတယ္။
နာမည္အႀကီးဆုံးလို႔ ဆိုႏိုင္တဲ့ ဟစ္ေဟာ့ပ္ လူငယ္က မ,လိုက္တဲ့ အမ၊ သီခ်င္းအစ အဆုံးမွာ အႀကိမ္ ၂ဝ မကပါဘူး။
ဒီအစီအစဥ္က ပြဲခင္းထဲမွာရွိတဲ့ ပရိသတ္သာမက တိုက္႐ိုက္ လႊင့္ထုတ္ေနတာ ျဖစ္လို႔ တႏိုင္ငံလုံးက ေတးခ်စ္သူေတြ ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကပါတယ္။
သူ႔အဘိုး အရြယ္၊ သူ႔အေဖ အရြယ္၊ သူ႔ဦးေလး အရြယ္ အားလုံး ပါဝင္ႏုိင္ပါတယ္။ ေစာ္ကားလိုက္တာမွ တတိုင္းျပည္လုံးကိုပါပဲလား။
သူကေတာ့ ေစာ္ကားလိုက္မယ့္လို႔ ရည္ရြယ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူ႔အျပဳအမူက ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို ဆိုးဝါးပါတယ္။
တျခားလိုင္းကို ေျပာင္းျပန္ရင္လည္း ကိုရီးယားကားနဲ႔ ေတြ႕ဦးမယ္။
ၿပီးေတာ့ ကိုယ္က သတင္းသမားပီပီ ဘယ္သူေတြ ဆုရမွာလဲ ဆိုတာကိုလည္း သိခ်င္ေသးတာဆိုေတာ့ ဒီလိုင္းကိုပဲ ဆက္ၾကည့္ပါတယ္။
Artist of the Year ဆုရသြားတဲ့ စိုင္းစုိင္းခမ္းလႈိင္ရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖမႈကို ၾကည့္ရပါတယ္။
ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆိုင္ဆိုင္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈေတြနဲ႔ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္က ပရိသတ္ႀကိဳက္တဲ့ သူ႔သီခ်င္းကို တဆက္တည္း သီဆိုတင္ဆက္ရာမွာ အကအဖြဲ႕ကလည္း စိုင္းစိုင္းနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္းၿပီး အစြမ္းကုန္ ကၾကပါတယ္။ နာမည္ႀကီး အကဖြဲ႔ တဖြဲ႔ပါ။
ဖန္သားျပင္ေပၚမွာ မိန္းကေလးတေယာက္ ကျပေနတာကို ၾကည့္ေနရင္းက အတိုဆုံး ဝတ္ထားတဲ့ Hot Pant ေအာက္ကေန အျဖဴစတစ ထြက္ေနတာကို လွစ္ခနဲ ျမင္လုိက္ရပါတယ္။
ေသခ်ာေပါက္ အတြင္းခံ ေဘာင္းဘီပါ။ ပြဲခင္းထဲမွာ ရွိတဲ့ ပရိသတ္မ်ားလည္း ျမင္ေလာက္ပါတယ္။
ေနာက္တေန႔ ႐ုံးေရာက္ေတာ့ အလင္းတန္း ဂ်ာနယ္အတြက္ မွတ္တမ္းဓာတ္ပုံ ႐ိုက္ကူးလာတဲ့ ကိုလင္းႏိုင္ဦးရဲ႕ လက္ရာပုံေတြကို ၾကည့္လိုက္ရာမွာေတာ့ အဲဒီ မိန္းကေလးက
တစ္ဖက္တည္း ထြက္ေနတာ မဟုတ္ဘဲ ႏွစ္ဖက္စလုံး ဇာစမ်ား ထြက္ေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ တဖက္တည္း ထြက္တယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔က ကရင္း ခုန္ရင္း မေတာ္တဆ ထြက္လာတယ္လို႔ ယူဆစရာ ရွိေပမယ့္ ႏွစ္ဖက္စလုံး ထြက္ေနျခင္းကေတာ့ မေတာ္တဆ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။
တမင္တကာ ထုတ္ထားျခင္းလုိ႔ ယူဆပါတယ္။
တခ်ဳိ႕ လူငယ္မ်ားရဲ႕ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈက ေတာ္ေတာ္ ႐ိုင္းပ်လာပါၿပီ။
ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈလို႔ ေျပာရင္ ခင္ဗ်ားက ထုိင္မသိမ္းနဲ႔ လုံခ်ည္ဝတ္ၿပီး ကေစခ်င္တာလားလို႔ ေမးၾကပါလိမ့္မယ္။
ဒီလို ေခတ္ေနာက္ျပန္ ဆြဲဖို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ေခတ္မီၾကပါ။ ကမၻာနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္းၾကပါ။ သို႔ေသာ္ ျမန္မာလူမ်ဳိးတို႔ရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈကိုလည္း မေမ့ၾကပါနဲ႔လို႔ ေျပာခ်င္တယ္။
တခါတုန္းကလည္း ဆီဒိုးနား ဟိုတယ္မွာ က်င္းပတဲ့ ပြဲတပြဲမွာ အေနာက္တိုင္း ေတးသြားနဲ႔ စုံတြဲကၾကရင္း အခ်ပိုဒ္မွာ မိန္းကေလးရဲ႕ ခါးကို အမ်ဳိးသားေလး လက္ဖ်ံေပၚမွာ ေကာ့သြားေစၿပီး
ေပါင္ရင္းခြဆုံကို အမ်ဳိးသားကေလးက စုံစုံမက္မက္ နမ္းလိုက္တာ ဓာတ္ပုံမွတ္တမ္းနဲ႔တကြ အလင္းတန္းမွာ ေဖာ္ျပဖူးပါတယ္။
ဒါလည္း က်ေနာ္ ညႊန္မွဴးကို သြားျပၿပီး အက်ဳိးအေၾကာင္း ေျပာလို႔ ေဖာ္ျပခြင့္ ရခဲ့တာပါ။
အခုလည္း မျပခ်င္ေပမယ့္ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ ျပႏုိင္ေအာင္ေတာ့ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔က အႏုပညာ ဂ်ာနယ္သက္သက္ မဟုတ္ပါ။
အဝါေရာင္လည္း မဟုတ္ ၊ အျပာေရာင္လည္း မဟုတ္ပါ။ မလႊဲသာ မေရွာင္သာလို႔ ျပလိုက္ရျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီပုံေၾကာင့္ လူႀကီးပရိသတ္မ်ား စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္တယ္ ဆိုရင္လည္း ကိုယ့္သားသမီးမ်ားရဲ႕ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈတို႔ကို ထိန္းေပးၾကပါလို႔ ေျပာခ်င္သလို တာဝန္ရွိ ပုဂၢိဳလ္မ်ားကလည္း ထုိက္သင့္သလို စည္းကမ္းမ်ား ခ်မွတ္ေပးၿပီး ကယ္ေတာ္မူၾကပါဗ်ဳိ႕ လို႔ က်ေနာ္ ေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္။
ဝင္းၿငိမ္း
.
0 comments :
Post a Comment