ဂစ္တာအိုႏွင့္ က်ေနာ္

Thursday, April 17, 2014

အလုပ္ေလးရက္ ပိတ္ခ်ိန္တြင္ အိပ္လိုက္ စားလိုက္ႏွင့္ အေတာ္ေလး ဇိမ္က်လွေသာ္လည္း ညစ္ပတ္ ႐ႈပ္ပြေနေသာ က်ေနာ္တို႔ ေနအိမ္ကိုေတာ့ ရွင္းျဖစ္ေအာင္ ရွင္းလိုက္ရသည္။ ေတာ္ၾကာ စပါးႀကီးေႁမြပါ တက္ေနဦးမည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ က်ေနာ္တို႔ေနေသာ အရပ္ေဒသသည္ အျခားေႁမြေတြ မ်ား မမ်ားေတာ့ မသိ။ စပါးႀကီးေႁမြကေတာ့ အလြန္ေပါသည္။

ေဟာ ... ေတြ႔ျပန္ၿပီတစ္ေကာင္ ... ေဟာ ... မနက္ေလးနာရီေလာက္ အလုပ္သြားခ်ိန္ လမ္းမွာ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ႀကီးနဲ႔ ေတြ႔ျပန္ၿပီတစ္ေကာင္ ... ေဟာ ... ေရကန္က အျပန္ ... လမ္းေဘး ၿခံဳထဲမွာ ဖမ္းေနၾကျပန္ၿပီ တစ္ေကာင္၊ အမ်ဳိးမ်ဳိး သတင္းၾကားေနရသည္။ အိမ္သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ရမွာနဲ႔ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ၀င္ရမယ့္ အလုပ္ဟာ ကမၻာေပၚမွာ က်ေနာ့္ရဲ႕  အပ်င္းဆံုးနဲ႔ စိတ္မရွည္ဆံုး အလုပ္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ သတၱ၀ါႀကီးမ်ားကို ေၾကာက္တာနဲ႔ အိမ္က ခ်ာတိတ္ ေကာင္ေလးေတြကို ဆူညံ ပူညံလုပ္ၿပီး ႂကြက္သိုက္လို ျဖစ္ေနတဲ့အိမ္ကို ရွင္းလိုက္ရသည္။

စကၠဴပုံး၊ ပလပ္စတစ္၊ စကၠဴအစုတ္၊ ဖတ္ၿပီးသား ဂ်ာနယ္ မဂၢဇင္းနဲ႔ အျခားစာေစာင္ေတြ၊ အ၀တ္စုတ္၊ ႂကြက္သိုက္၊ ေၾကာင္ေမြးနဲ႔ ေခြးေမြးေတြ။ စဥ္းစားသာ ၾကည့္ေပေတာ့ ... ဘယ္ေလာက္ ေနခ်င္စဖြယ္ ေကာင္းသလဲလို႔။ အဲ ... ဒါေပမယ့္ ... အိပ္တဲ့ အခန္းထဲမွာေတာ့ မဟုတ္ဘူးပါ။ အထူး ဧည့္သည္ေတြကို ဧည့္ခံဖို႔ ဧည့္ခန္းနဲ႔ အခ်ဳိ႕ေသာ တခ်ဳိ႕ေသာ ေနရာေတြမွာပင္ ျဖစ္ပါသည္။

ရွင္းေနရင္း ရွင္းေနရင္ အခန္းေထာင့္ တစ္ေနရာမွာ ဖုန္ေတြ အလိမ္းလိမ္းတက္ၿပီး ႀကိဳးေတြျပတ္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ ဂစ္တာအိုႀကီးကို ျပန္ေတြ႔လိုက္ရသည္။ ရင္ထဲမွာ နင့္ခနဲေနေအာင္ မေျပာျပႏိုင္ေလာက္ေသာ ေ၀ဒနာမ်ားကို ခံစားရမိလိုက္သည္။ ခုမွ သတိရသည္။ သူ႔ကို က်ေနာ္ ပစ္ထားသည္မွာ ႏွစ္အေတာ္အတန္ ၾကာခဲ့ၿပီပဲ။ သူ႔ရဲ႕ ေက်းဇူးမ်ား က်ေနာ့္ အေပၚတြင္ မေျပာျပႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ရွိခဲ့ဖူးသည္။

တခ်ိန္က သူသည္ က်ေနာ္ စိတ္႐ိုင္း ၀င္လာလွ်င္ စိတ္အာ႐ံု ေနာက္လာ ွ်င္ စိတ္တည္ၿငိမ္ေအာင္ သူ ထိန္းေက်ာင္း ေဖ်ာင္းျဖေပးခဲ့သည္၊ အႏုပညာႏွင့္ ေ၀းကြာသည့္ က်ေနာ့္အား ဂီတအႏုပညာကို ခံစားတတ္ေအာင္၊ သီခ်င္းဆိုရာတြင္ ငွက္ကေလးမ်ားေလာက္ပင္ အသံုးမက်ေသာ က်ေနာ့္ကို သီခ်င္းေတြ သီခ်င္းဆို တတ္လာေအာင္ ေျမာက္မ်ားစြာေသာ အေတြ႔အႀကံဳမ်ားကို သူ သြန္သင္ေပးခဲ့ဖူးသည္။ သူေၾကာင့္ပင္ ၾကမ္းတမ္းလွေသာ က်ေနာ့္ စိတ္စ႐ိုက္ က်ေနာ့္ လက္ေခ်ာင္း ကေလးမ်ားသည္ ႏူးညံ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္း သြားခဲ့ရသည္။ သူ႔ေၾကာင့္ပင္ က်ေနာ္ လူ႔ပတ္ဝန္းက်င္ အသိုင္းအဝိုင္းႏွင့္ ပိုမိုထိေတြ႔ခြင့္ ရခဲ့သည္။

က်ေနာ္ဘာေၾကာင့္ ေက်းဇူးမ်က္ႏွာကို မေထာက္ထား မညႇာတာဘဲ သူ႔ကို ေခ်ာင္ထိုး ခဲ့မိပါလိမ့္။ အေသအခ်ာ ျပန္စဥ္းစား မိေသးသည္။ စဥ္းစား၍မရ ... ဘယ္လိုမွ စဥ္းစား၍မရပါ ... ေသခ်ာတာ တစ္ခုက က်ေနာ္ လူငယ္ပီပီ အေပ်ာ္က်ဴးလြန္ခဲ့တာ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ အေဟာင္းသြား အသစ္လာ၊ အသစ္ျမင္ အေဟာင္းေမ့သြားတာလဲ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ဂစ္တာအိုႀကီးကို က်ေနာ္ အ၀တ္တစ္ခုျဖင့္ ဖုန္မ်ားကိုခါ၊ ႀကိဳးအေဟာင္းမ်ားကိုျဖဳတ္၊ ဂစ္တာ တစ္လံုးလံုးကို ေျပာင္ေနေအာင္ ပြတ္တိုက္ လိုက္ေသာအခါ သူ၏ ခန္႔ညား ထည္၀ါေသာ သြင္ျပင္သည္ ႐ုပ္လံုးေပၚလာေတာ့သည္။

သို႔ေသာ္ ဂစ္တာအိုးထဲတြင္ “ဂေလာက္ ... ဂေလာက္” ႏွင့္ အသံျမည္သည္ကို က်ေနာ္ ဘ၀င္မက်၊ ထို႔ေၾကာင့္ အထဲသို႔ ေခ်ာင္းၾကည့္ လိုက္သည္။ ထိုအခါ ဂစ္တာႀကိဳးခတ္သည့္ Plectrum မ်ား၊ သီခ်င္းစာအုပ္ႏွင့္ ဂစ္တာႀကိဳး အေဟာင္း ေျမာက္မ်ားစြာကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။

၎အရာမ်ားကို ေတြ႔ျမင္လိုက္ရမွပင္ က်ေနာ့္၏ အေတြးမ်ားသည္ ဂစ္တာသင္ခါစ အသက္ ၁၈ ႏွစ္၀န္းက်င္ အရြယ္သို႔ ျပန္ေရာက္ သြားသည္။ က်ေနာ့္ အေနာက္တြင္ အခန္းရွင္းေနၾကသည့္ အိမ္မွ ကေလးမ်ားကေတာ့ က်ေနာ့္အား မ်က္ေစာင္းထိုး၍ ေမးေငါ့ၿပီး “စေဂါက္ေတာ့မယ္” ဟု ေျပာမည္မွာ မုခ်မလြဲပင္။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္ သူတို႔က်ေနာ္ က႐ုမစိုက္၊ က်ေနာ္သာ သည္ဂီတာ အိုႀကီးကို ေက်းဇူးကန္းစြာ ေခ်ာင္ဆက္ထိုး ထားခဲ့ဦးမည္ ဆိုပါလ ွ်င္ ...

အဥၨလီ

0 comments :

Post a Comment

 
Copyright © 2014 Irrawaddy Publishing Group. All Rights Reserved